Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
Är det någon som kan lugna mig över att jag fortfarande inte har ägglossning?? Bim är tidigast 7 maj och senast 12 maj (oregelbundet).
Är det någon som kan lugna mig över att jag fortfarande inte har ägglossning?? Bim är tidigast 7 maj och senast 12 maj (oregelbundet).
Hej :) Jag hänger också på här. Har egentligen precis slutat med mina p-piller, så jag är inte helt säker på när min kropp kommer igång som den ska. Jag har ju såklart mina förhoppningar om att den gör det på en gång (önsketänkande, I know..). I så fall så har jag ÄL 2/5 och BIM 17/5. Men det kan nog vara +- några dagar antar jag.
Är det någon annan här som har erfarenhet av att sluta med p-piller Anastrella (eller likamedel Neovletta, Prionelle, Albelonell)?
Kan vi inte berätta lite om oss själva? :)
Detta är försök nummer: 2
Barn sedan tidigare: en tjej på 10 månader
Intressen: fotografera, pyssla, serier
Arbete: arbetslös just nu
Framtidsplaner: flytta till hus. Hitta ett arbete jag trivs med. Vill ha tre barn.
Hoppas ni vill kopiera och fylla i :D
Okej, skönt att höra att det kan gå snabbt :) Jag har ätit samma typ av p-piller (olika tillverkare bara) i 9-10 år.
Ja, jag har köpt ett gäng stickor haha, så att jag ska kunna testa en massa nu tills jag får ÄL! Men ska försöka att inte bli besatt...
Det dumma den här gången är att jag ska åka bort några dagar nu, precis innan beräknad ÄL. Aja.. Det blir väl så ibland
Alltså onsdagen veckan därpå.
Äntligen älflytningar!! Dock negativt test så borde vara positivt imorgon. Dock en pytteblödning också när jag upptäckte flytningarna. Hoppas på att det bara är för att ägglossning är på g... Aldrig haft innan.
Är gärna med här!
Försök nummer 6 nu.
Hade ägglossning igår troligtvis, men har inte testat för ägglossning denna månaden...
Har en son på 10 månader. Han föddes efter två års försök, inklusive två missfall.
Woho!!! Trevlig helg Jag joinar er på onsdag!
Sex igår och ÄL var antingen då eller idag. Nu har jag lite molvärk, något som jag brukar känna av vid ägglossning. Kanske finna en chans ändå men jag tvivlar på det