• A n onym

BF Januari 2019

Jag plussade idag på äl+9, väldigt svagt men ändå synligt. Det är förstås inte säkert att det går vägen, men så ska man väl inte tänka. Beräknad 1 januari 2019 alltså! Detta blir andra barnet och vi har försökt med hormoner 11 månader(men endast några få lyckade ägglossningar), men sedan lyckades det på en spontan ägglossning mellan behandlingarna! Det hade varit jättekul om vi hade kunnat starta en facebookgrupp sen :) Nu dröjer det kanske några veckor innan fler kan ansluta dock :)

• Svar på tråden BF Januari 2019
  • Saima17

blir visst mkt ultraljuda springande för mj nu.. Ska även onsda nästa vecka. är då I v6. måst se att allt e ok så ja kan börja me sprutor.. sen blir d paus en - två veckor å så blir d igen.. nå allti kul att få se vår lilla larv som bor där. :D

• Vegas

Jag var på UL idag och fick se ett litet foster med ett tickande hjärta. <3 Såg ut som en liten räka :)

Är så glad och nu känns det som att man kan slappna av mer. :)

• Delilah2001
    Vegas skrev 2018-05-25 13:46:41 följande:

Jag var på UL idag och fick se ett litet foster med ett tickande hjärta. <3 Såg ut som en liten räka :)

Är så glad och nu känns det som att man kan slappna av mer. :)

Grattis!

Vilken vecka är du i?
  • Vegas
    Delilah2001 skrev 2018-05-25 14:33:31 följande:

Grattis!

Vilken vecka är du i?

Är i vecka 7+5 enligt natural cycles. Men enligt ultraljudet är jag i 7+6. :)
  • isabelle81

Verkar som jag fått tidigt missfall...? Började blöda imorse, inte jättemkt men en del... tog mitt andra clearblue med veckoindikator som jag tänkt spara till på måndag.

?Inte gravid? stod det... hade en liten blödning även 17/5 men det var nog en nidblödning

• Johaseli

Jag skulle också vilja vara med i fb gruppen ???? jag plussade idag och är beräknad 22januari ???? vecka 6 (5+2)! Har tidigare haft ett mf i vecka 15 där fostret dog i vecka 8 ???? men de är snart tre år sedan. Men livrädd att de ska hända igen så ska be om tidigt ultraljud denna gång ????????????

Svar på tråden BF Januari 2019