• A n onym

BF Januari 2019

Jag plussade idag på äl+9, väldigt svagt men ändå synligt. Det är förstås inte säkert att det går vägen, men så ska man väl inte tänka. Beräknad 1 januari 2019 alltså! Detta blir andra barnet och vi har försökt med hormoner 11 månader(men endast några få lyckade ägglossningar), men sedan lyckades det på en spontan ägglossning mellan behandlingarna! Det hade varit jättekul om vi hade kunnat starta en facebookgrupp sen :) Nu dröjer det kanske några veckor innan fler kan ansluta dock :)

• Svar på tråden BF Januari 2019
  • dottymika

Hej!

Jag joinar gärna erat fb-grupp om det finns plats för en till :)

Jag är gravid i v 7 (6+3) nu.

• Vegas
    Sofia12310 skrev 2018-05-27 19:53:10 följande:

Ska på de andra ultraljudet imon, är så nervös! Sist såg dom bara en tom hinnsäck som var ?stor? de var de enda han sa. Kan nån ge mig lugnande ord? Jääättte nervööööös

Hur gick det?
  • Sofia12310
    Vegas skrev 2018-05-28 13:06:50 följande:

Hur gick det?

V 7 (6+6)

Så de gick toppen!

Ägglossningen var 2 veckor sen som vi trodde !!!! :)
  • Vegas
    Sofia12310 skrev 2018-05-28 14:01:57 följande:

V 7 (6+6)

Så de gick toppen!

Ägglossningen var 2 veckor sen som vi trodde !!!! :)

Gud vad skönt!! Grattis! Dom såg inget först för att det var för tidigt eller? :)
  • Jennifer22

Grattis alla mammor! Jag är gravid V6 (5+2) sååå lycklig! Det enda som stressar mig något är att vi ska gifta oss i mitten av augusti och är ca v 15 då. Är rädd att den där skräddarsydda, svindyra klänningen, inte ska passa.. well well, får gå med uppknäppt klänning, haha! Värt det

• Sofia12310
    Vegas skrev 2018-05-28 19:21:19 följande:

Gud vad skönt!! Grattis! Dom såg inget först för att det var för tidigt eller? :)

Ja och för att vi var in en annan kommun för de inte fanns tider, så var extremt gamla ultraljud, så de såg bara en hinnsäck!
  • Lewaize
    Jennifer22 skrev 2018-05-28 20:53:32 följande:

Grattis alla mammor! Jag är gravid V6 (5+2) sååå lycklig! Det enda som stressar mig något är att vi ska gifta oss i mitten av augusti och är ca v 15 då. Är rädd att den där skräddarsydda, svindyra klänningen, inte ska passa.. well well, får gå med uppknäppt klänning, haha! Värt det

Vi är på samma dagar! V.6 (5+2) med BF 26/1 som det ser ut nu :) en kompis gifte sig med bullar i ugnen och hon hade sidenband i ryggen för att få bättre plats :P
    påbörjad IVF april/maj 2018 med första barnet
Svar på tråden BF Januari 2019