• A n onym

BF Januari 2019

Jag plussade idag på äl+9, väldigt svagt men ändå synligt. Det är förstås inte säkert att det går vägen, men så ska man väl inte tänka. Beräknad 1 januari 2019 alltså! Detta blir andra barnet och vi har försökt med hormoner 11 månader(men endast några få lyckade ägglossningar), men sedan lyckades det på en spontan ägglossning mellan behandlingarna! Det hade varit jättekul om vi hade kunnat starta en facebookgrupp sen :) Nu dröjer det kanske några veckor innan fler kan ansluta dock :)

• Svar på tråden BF Januari 2019
  • Tidily

Är det någon som bor i värmönd eller har en fbgrupp?

Ska vi starta en?

Min erfaringer är att det inte blir så många samlat i en grupp och aktiviteten är inte så stoe när mn skapar en grupp för Värmland eller karlstad då.

Peppa peppa

• Tidily

Hur får man till att redigera sina poster, menade så klart Värmland i förra in post. 

• Jejje93
    lovenoodle skrev 2018-05-24 09:51:42 följande:

Hej allihopa,
    Tyvärr blev det missfall även denna gång, i vecka 7+0. Jag började blöda dagen innan jag skulle på mitt första vul för att datera graviditeten och visste direkt att det rörde sig om ett missfall. Igår fick jag det bekräftat och det fanns ingenting kvar så kroppen hade redan tagit hand om allt. Eftersom jag fått två missfall på raken nu kommer vi vänta med att försöka igen åtminstone en mens emellan. Läkaren sa dock att det inte är något onormalt att få två missfall i rad och att eftersom jag verkar vara väldigt fertil och har ett barn sedan innan är detta bara otur och slump. Önskar er alla andra fortsatt lycka <3

Usch vad tråkigt :( det tar sig nog nästa gång <3<3
  • Delilah2001

Hej allihopa,

Tyvärr blev det missfall även denna gång, i vecka 7+0. Jag började blöda dagen innan jag skulle på mitt första vul för att datera graviditeten och visste direkt att det rörde sig om ett missfall. Igår fick jag det bekräftat och det fanns ingenting kvar så kroppen hade redan tagit hand om allt. Eftersom jag fått två missfall på raken nu kommer vi vänta med att försöka igen åtminstone en mens emellan. Läkaren sa dock att det inte är något onormalt att få två missfall i rad och att eftersom jag verkar vara väldigt fertil och har ett barn sedan innan är detta bara otur och slump. Önskar er alla andra fortsatt lycka <3

Vad tråkigt, beklagar! Hoppas det går bättre nästa gång.

Jag har också haft två missfall i rad, men tredje gången tog det sig, och resulterade i min son på 10 månader.
  • Jeex

Första besöket hos bm. Allt såg så ba ut :) Världens mysigaste bm. Blev framflyttad några dagar till v.8 (7+1)

Nu ska jag bara njuta av att jag är gravid. Hur tråkig vore det inte att titta tillbaka och att man spenderat tiden med att bara oroa sig för mf m.m :)

Längtar redan till nästa besök.

• OPP

Hej allihopa,

Vad trist. :( bättre lycka nästa gång.
  • OPP
    Jeex skrev 2018-05-24 14:18:23 följande:

Första besöket hos bm. Allt såg så ba ut :) Världens mysigaste bm. Blev framflyttad några dagar till v.8 (7+1)

Nu ska jag bara njuta av att jag är gravid. Hur tråkig vore det inte att titta tillbaka och att man spenderat tiden med att bara oroa sig för mf m.m :)

Längtar redan till nästa besök.

Vad roligt! Grattis! :)
  • Sofia12310

Hej! Var på vul idag

Har ju oregelbunden mens så skulle kolla hur långt gången jag var men hinnsäcken var tom var i en annan kommun än där jag bor för de var ont om tider fick akut tid på måndag i min kommun, läkaren skyllde lite på att apparaten var dålig och gammal, men skulle man vara i vecka 9(8+2) om man går efter mens så borde de ju synas han sa att hinnsäcken va stor.

Nån som varit med om detta? Bara vänta på blödning antar jag?

Lycka till ni andra <3

• Systeryster33

Hej allihopa,

Skickar en hel drös med kärlek! Hoppas det är er tur snart igen <3
Svar på tråden BF Januari 2019