• A n onym

BF Januari 2019

Jag plussade idag på äl+9, väldigt svagt men ändå synligt. Det är förstås inte säkert att det går vägen, men så ska man väl inte tänka. Beräknad 1 januari 2019 alltså! Detta blir andra barnet och vi har försökt med hormoner 11 månader(men endast några få lyckade ägglossningar), men sedan lyckades det på en spontan ägglossning mellan behandlingarna! Det hade varit jättekul om vi hade kunnat starta en facebookgrupp sen :) Nu dröjer det kanske några veckor innan fler kan ansluta dock :)

• Svar på tråden BF Januari 2019
  • Jeex

Jag är med i en av bf-grupperna. Det finns nu en grupp för bara de som bor i Göteborg med omnejd, där man kan diskutera/tipsa om kurser eller annat som gäller runt omkring där. Eller om man vill boka in någon träff eller så i framtiden. Skicka i så fall ett meddelande till mig här så jag kan bjuda in dig :)

• Sofia12310

Hej! Jag plussade 14 maj och då var mensen 2 veckor sen, men min mens är oregelbunden sen efter förlossningen, har en dotter på 10 månader! Så imorgon ska vi på VUL och se hur de ligger till är i vecka 9 (8+2) men tror vi blir skjutna bakåt lite pga den oregelbundna mensen! Nån mer som har barn tätt? :) kommer skilja ca 1,5 år tänkte om de är några för och nackdelar kommer vi klara de?

• Sofia12310
    GackenGh91 skrev 2018-05-23 10:31:40 följande:

Hej tjejer! Har skapat en fb grupp bf januari 2019 gå gärna med så följs vi åt!

Kan inte hitta denna gruppen! :(
  • Delilah2001
    Jejje93 skrev 2018-05-23 10:50:03 följande:

Skitdag idag, är illamående som inni****** och trött så jag knappt kan stå på jobbet. :(

Och igår sa pappan till barnet att han aldrig mer vill höra ifrån mig då han känner sig "pressad"

Nä fy vad tråkigt!

Vet dock av erfarenhet att de ofta ändrar sig förr eller senare...
  • Delilah2001
    Sofia12310 skrev 2018-05-23 12:05:12 följande:

Hej! Jag plussade 14 maj och då var mensen 2 veckor sen, men min mens är oregelbunden sen efter förlossningen, har en dotter på 10 månader! Så imorgon ska vi på VUL och se hur de ligger till är i vecka 9 (8+2) men tror vi blir skjutna bakåt lite pga den oregelbundna mensen! Nån mer som har barn tätt? :) kommer skilja ca 1,5 år tänkte om de är några för och nackdelar kommer vi klara de?

Jag har en son på 10 månader, så om detta går vägen nu så kommer det skilja 1,5 år mellan dem!

Mina äldre barn är det stor åldersskillnad på, så detta blir något nytt.
  • OPP
    Sofia12310 skrev 2018-05-23 12:05:12 följande:

Mina 2 minsta (nu 10 och 12) kom med 22 månaders mellanrum. Upplevde det bara som positivt. De har varit bästa vänner hela vägen och är det fortfarande. Sover ofta i samma säng och delar intressen ihop. Bägge är flickor. Trodde att det skulle bli "problem" nu när 12-åringen fick mens och blev hormonell, men även det har gått bra.  
  • Sofia12310
    Delilah2001 skrev 2018-05-23 12:21:07 följande:

Jag har en son på 10 månader, så om detta går vägen nu så kommer det skilja 1,5 år mellan dem!

Mina äldre barn är det stor åldersskillnad på, så detta blir något nytt.

Spännnande !!!
  • Jejje93
    Delilah2001 skrev 2018-05-23 12:17:09 följande:
    Nä fy vad tråkigt!

Vet dock av erfarenhet att de ofta ändrar sig förr eller senare...
    Han har visat så vidriga sidor så vet inte ja vad jag vill längre... :/
  • Crazzy

Och jag har startat en grupp för Sthlm med omnejd, bara att skicka er mail till mig i ett PM så bjuder jag in er på fb!

Min Stockholmsgrupp som jag hade med sonen har varit ovärderlig, vi är en grupp som setts ganska frekvent.

Svar på tråden BF Januari 2019