• CatlinB

Bim 4/5, någon annan som planerar syskon?

Jag vet att det finns ofantligt många trådar om att planera barn, men jag hittade ingen som jag kände passa mig.

Jag har en son som kom i början på förra året. Det var en ganska svår förlossning som har satt sina spår. Därav finns en rädsla blandad med längtan efter ett syskon. Jag försöker väl hitta någon som också planerar att bli gravida med ett syskon detta året, med en tidigare svår förlossning.

Tänkte väl mest att vi kan stötta varandra längst resan.

Beräknad BIM är 4/5 , detta är vårt första försök.

Någon annan?

• Svar på tråden Bim 4/5, någon annan som planerar syskon?
  • CatlinB

Vad tror ni om detta resultatet? :/ tog det på eftermiddagen idag. Ska ta ett nytt tisdag morgon ! :D sjukt om det tagit sig på första försöket!

• CBF
    CatlinB skrev 2018-04-29 16:33:19 följande:

Vad tror ni om detta resultatet? :/ tog det på eftermiddagen idag. Ska ta ett nytt tisdag morgon ! :D sjukt om det tagit sig på första försöket!

Jag seeeer!!! :O :D jag ser ett svagt plus!!! Woooow!
  • lullis94

Jag tycker också det ser positivt ut! :D håller tummarna för dig!
  • CBF

Orkade inte hålla mig! Har dock bim om 5-7 dagar! Men jag tycker mig se ett pyttestreck?! Eller så är jag väldans bra på att inbilla mig. Skitsvårt att få en tydlig bild med telefonen också! Trevlig valborg på er!
  • CatlinB
    CBF skrev 2018-04-30 15:24:14 följande:

Orkade inte hålla mig! Har dock bim om 5-7 dagar! Men jag tycker mig se ett pyttestreck?! Eller så är jag väldans bra på att inbilla mig. Skitsvårt att få en tydlig bild med telefonen också! Trevlig valborg på er!

Jag kan ana en skugga!!!!!! :D oh så spännande!!!
  • lullis94
    CBF skrev 2018-04-30 15:24:14 följande:

Jag tycker mig också se ett streck :D du får vänta några dagar och ta ett till för att få ett tydligare eller köpa ett digitalt för att bli mer säker :D
  • niiskuneiti

Jag håller tummarna att det är ett plus! Jag fick en gång ett ganska liknande och det var spök. Så jag köper inte de där testerna mera. Men hoppas hoppas ditt är ett plus!!!
  • lullis94
    CatlinB skrev 2018-05-01 06:04:04 följande:

Känner mig rätt säker nu! :D

Grattis! :D
  • mjaomjao

Grattis grattis!! Får jag fråga om dina symptom, flytningar?? Jag fick lite rosa sådana för några dagar sedan men nu inget. Spända tuttar.. Bim 3/5.. Testade negativt för två dagar sedan..

Svar på tråden Bim 4/5, någon annan som planerar syskon?