CBF skrev 2018-04-26 15:39:44 följande:
Åh vad spännande! Undra om det var en sådan jag testade med sist jag var gravid kanske :D minns att det iallafall stod vecka 1-2 på stickan så måste ha testat tidigt! Ja jag ska nog också vänta, iallafall till nästa helg. Kanske på fredagen alternativt lördagen!
Ah det är samma här! Samma symptom som igår! Åh jag vill bara att det ska förvärras, låter ju sjukt att man vill ha ondare haha men det är ju iaf ett gott tecken i sånt fall! Det är iallafall skönt att många delar med sig hur man känner oavsett om man senare får reda på att man är gravid eller ej, för då känns det inte som att man blir dumförklarad iallafall!
Ja klart du får fråga! Jag har velat med att ställa in appen på 28 dagar och 30 dagar för att inte försöka missa något av de. Så enligt appen skulle jag ha hagt ägglossning i lördags, söndags eller i måndags! Så vi hade det mysigt i måndags, fredags, lördags, söndags och i tisdags! Så jag hoppas verkligen vi lyckats pricka in! Ni då? Jag önskade jag dubbelkollar med Äl stickor men orkade inte lägga pengar på det haha! (Fattig student)
Det är säkert med clearblue early du testat med då!
Alltså ja, det har du faktiskt helt rätt i. Det är verkligen skönt att läsa hur andra också går igenom det, och kunna prata med andra som är i samma situation. Vi alla delar ju samma vilja och längtan!
Det låter ju onekligen som om ni prickat in äl iallafall! Håller verkligen tummarna för det :D
Vi mysde (mös?) från den 14 varannan dag fram till den 19. Sen den 20 (då jag skulle haft äl) 21, och 22. Tog första äl-testet den 19 och då visa det svagt plus, samma den
20.de. Men ja, enligt förpackningen så ska man läsa ett svagt plus som negativt. Så jag är förvirrad.. haha. Vad hände med min äl? :'D
Tycker det är lite stressigt med äl-stickor faktiskt så funkar det inte denna gången så skippar jag dem nästa månad. Jag blir också en fattig student till hösten!