Vi som gör äd 2018!
Hej!
Vi ska nu sätta igång med äd i vår, finns det någon som vill följas åt?
Hej!
Hej! Jag medicinerar nu inför ett FET, Syskonförsök. När ska ni köra igång?
Vi skulle ha kört igång med ny behandling, första syskonförsöket, förra veckan, men första ul såg inge bra ut så nu blev det lutinus en vecka - invänta mens- p-piller en månad och sen börja om. Suck.
Hej!
Vi är inne i svängen sedan länge och hunnit med 9 insättning m ÄD många minus, två plus som blev MA och nu missfall i förra v(v 6) . Kämpigt! men har några blasto kvar i frys
4 st.. man börjar ju fundera på om man måste ge upp?
Hur orkar man?
Det är tungt jag vet.
Var kör du behandling? Har du provat stöttande medicinering såsom fragmin och intralipid?
Det är tungt jag vet.
Var kör du behandling? Har du provat stöttande medicinering såsom fragmin och intralipid?
Vi skulle ha kört igång med ny behandling, första syskonförsöket, förra veckan, men första ul såg inge bra ut så nu blev det lutinus en vecka - invänta mens- p-piller en månad och sen börja om. Suck.
Syskon2018: spännande, håller tummarna!
Sara761: där kör vi oxå! Låter som samma upplägg som vi kör.
Vi hann med ivf i fyra år och två hela äd med alla återföringar innan det gick vägen. Nu är det första syskonförsöket som ska påbörjas.
Syskon2018: spännande, håller tummarna!
Sara761: där kör vi oxå! Låter som samma upplägg som vi kör.
Vi hann med ivf i fyra år och två hela äd med alla återföringar innan det gick vägen. Nu är det första syskonförsöket som ska påbörjas.
Hej!
Hej! Hoppar in i tråden! Är i startgroparna för en ÄD på Vitanova, Köpenhamn. Var på konsultation där igår, och är nu på väntelistan!
Var gör ni era ÄD någonstans? Har ni öppen eller anonym donator? Varför?
Hoppas ni vill dela med er av funderingar!