Vi som gör äd 2018!
Hej!
Vi ska nu sätta igång med äd i vår, finns det någon som vill följas åt?
Hej!
Vi ska nu sätta igång med äd i vår, finns det någon som vill följas åt?
Jag har 14 dagar kvar med lutinus - men tar dem bara på kvällen. Är i vecka 15+2 så vi håller med lutinus länge...
Men skönt att se ljuset i tunneln
Hoppas allt är bra med er!
Någon kvar i denna tråd? Har lite frågor men såg att 2017 var mer aktiv
Fick en 5 dagars blastocyst insatt i tisdags igår torsdag hade jag en konstig mensvärk det drogs och slets i livmodern. Kommer ni som är gravida ihåg om ni kände ägget fästa? Höll på 3-4 timmar sen kom jag hem och slappnade av då släppte det
Fick en 5 dagars blastocyst insatt i tisdags igår torsdag hade jag en konstig mensvärk det drogs och slets i livmodern. Kommer ni som är gravida ihåg om ni kände ägget fästa? Höll på 3-4 timmar sen kom jag hem och slappnade av då släppte det
Ja jag skrev till min klinik och det var tydligen normalt med lite mensvärk.
Så det är bara att vänta
Tack för tipset om tråden! Tyvärr är det inte möjligt att skriva som anonym i den och jag vill inte använda min vanliga signatur som jag använder i andra sammanhang på Familjeliv. Hoppas att ni som har tankar kring ämnet kan svara här istället
Jag vill gärna höra om din/er process och hur du har resonerat Stort grattis till dottern
Stort tack Flowerpower! Då har ni erfarenhet av både att välja utifrån bild på donatorn och att inte göra det. Vid ert andra försök, som resulterade i er flicka, förstår jag att ni inte såg någon bild, men kunde ni välja utifrån t.ex. hårfärg, ögonfärg etc. även om donatorn är anonym?
Stort tack Flowerpower! Då har ni erfarenhet av både att välja utifrån bild på donatorn och att inte göra det. Vid ert andra försök, som resulterade i er flicka, förstår jag att ni inte såg någon bild, men kunde ni välja utifrån t.ex. hårfärg, ögonfärg etc. även om donatorn är anonym?