Vi som gör äd 2018!
Hej!
Vi ska nu sätta igång med äd i vår, finns det någon som vill följas åt?
Hej!
Vi ska nu sätta igång med äd i vår, finns det någon som vill följas åt?
Stort grattis till era plus!
Fantastiskt att flera lyckas. Fortsätt berätta hur det går????
Japp vi har valt en ny donato men väntar till efter sommar och semester. Bytt läkare till den manliga och vi ska odla till basto denna gång.
Vi tar om det min stavning blev inte bra Hahaha Den manliga läkaren är tyvärr inte bättre. Jag har haft båda. Av två dåliga så är den kvinnliga läkaren bättre.
Men det är inte läkaren som avgör om det blir en graviditet eller inte utan det är själva behandlingen. Dåliga ägg och dålig odling på labb och lögner. Är din man medveten om att hans barn med hans sperma kommer att doneras och förmodligen redan har gjorts eftersom ni redan gjort behandlingar där vad jag förstår.
På så sätt får de både betalt av er för er behandlingen och sedan säljer ?donerar? de era embryo med din mans dna.
Vet din man detta ?
Den manliest läkaren är tyvärr inte bättre. Jag har haft båda. Av två dåliga så är den kvinnliga läkaren bättre.
Men det är inte läkaren som avgör om det blir en graviditet eller inte utan det är själva behandlingen. Dåliga är och dålig odling på labb och lögner. Är din man medveten om att hans barn med hans sperma kommer att doneras och förmodligen redan har gjorts eftersom ni redan gjort behandlingar där vad jag förstår.
På så sätt får de både betalt av er för er behandlingen och sedan säljer ?donerar? de era embryo med din mans dna.
Vet din man detta ?
Håller även tummarna för er, nu ska det gå!
Bra att ni får möjlighet att odla till blasto denna gång.
Hände något väldigt konstigt härom dagen. Jag hade två blödningar för ett par veckor sedan, första dagarna efteråt kände jag mig väldigt gravid med sen försvann symptomen mer och mer. Till slut vile jag bara veta att det inte fanns något levande kvar så jag kunde sluta med medicinerna och börja komma över det, så jag bokade til för vul. Jag har nog aldrig blivit så förvånad som när läkaren sa att allt såg bra ut och att hjärtat slog på fostret! Är i v8, är fortfarande chockad men nu känns det rätt så bra att slippa illamåendet mm :)
Ja det får vi hoppas.. Jo tänkte prova det denna gång men egentligen vet man ju inte vilket som e bäst. Var det inte 3 dagars ni satte in nu??
När jag pratade med ava Riga rekommenderade de oxå 3 dagars första gången och sen odla vidare men vi har ju testat det så tänkte ändra lite. Har ändrat lite medicinering oxå så vi får se.