UndrandeSökare skrev 2018-03-17 09:47:55 följande:
Har du gjort PGS på era embryon hos AvaClinic i Riga. Vi går på samma klinik och har gjort PGS. Man kan ju annars få missfall pgr av embryon som är onormala kromosommässigt.
Var har du gjort immunutredning?
Har du gjort KIR-test? LAD-test? Hysto med inplantationssnitt? Det finns mer att pröva om man inte lyckas trots IL, pred, Fragmin och Trombyl. Dessa mediciner funkade inte för mig heller trots embryon som var normala efter PGS, så jag har nu tagit fler tester hos Dr Gorgy i London och fick då veta att jag har för låga LADresultat. Så nu ska jag göra LIT behandling 2ggr och sen ta om LAD igen.
Har man låga LAD så kommer det inte fungera med endast IL, korison, Fragmin och Trombyl man måste ha LIT också för att höja nivåerna av blockerande antikroppar i kvinnans kropp annars går det inte.
Hej!
Har tagit immunprover i Sverige med extra prover i Riga sedan immunprover i Ryssland inkl hysto m impl snitt.
Detta var hos Ava Peter. Har ej kollat KIR el LAD. Vet ej vad det är. Men måste man inte hitta något avvikande i första hand för att sedan se om man bör ta fler prover?
När ska ni köra på m nytt försök? Ni hade frysta i Riga va?
Vad kostar lit och lad behandling? I England?
Har ej testat spermier för fragmentering mm för att de säger i Riga att iomed att det blir SP många fina blasto är det ej troligt att det är fel på spermier. Men man undrar ju...