• Anonym (AC)

Hur attraktiv är min fru?

Min fru och jag har olika uppfattning om hur attraktiv hon är. Bäst därför att fråga alla män från 20 år på FL. OBS! Bara män.

Ange dina poäng på en skala från 1 (helt oattraktiv) till 10 (extremt attraktiv). 

• Svar på tråden Hur attraktiv är min fru?
  • Anonym (Melvin)

10 då jag gillar kvinnor med former! 

• Anonym (Gt)
    Anonym (Man) skrev 2018-01-30 08:09:47 följande:

Hon klär sig som om hon är 55-60, är hon det är hon en 8:a.

Av kroppen att döma tror jag hon är 30-35, isåfall en 4:a.

Ja, kläderna gör att hon verkar äldre. Inte ens min egen mor på 60 skulle klä sig så. Möjligtvis andra klänningen men absolut inte den första..
  • Anonym (kvinna)

Tyckte först att det var ett lite konstigt inlägg, men när jag läser kommentarerna blir jag glad :) Kvinnan ifråga ser inte ut att motsvara våra kulturella skönhetsideal, men får ändå många uppskattande kommentarer av män här. De säger att hon är vacker och sexig, och ger höga betyg. Härligt! :) Hoppas TS visar sin fru kommentarerna, hon skulle nog bli glad.

• Anonym (Kalle 8888)

Helt perfekt kropp med former. Kan inte vara bättre.

• Anonym (Kalle 8888)
    Anonym (hmm) skrev 2018-01-30 11:09:14 följande:

Svårt att säga utan att se eller veta ålder.

Det jag ser är en 3:a rent utseendemässigt. Ett vackert ansikte skulle höja betyget och ett oattraktivt ansikte sänka.

En härlig glad personlighet skulle höja betyget betydligt, kanske till 10! Full pott!

Allt sitter i personligheten!

Tack för mig!

Håller med dig.
  • Anonym (Melvin)
    Anonym (kvinna) skrev 2018-01-30 12:18:17 följande:

Tyckte först att det var ett lite konstigt inlägg, men när jag läser kommentarerna blir jag glad :) Kvinnan ifråga ser inte ut att motsvara våra kulturella skönhetsideal, men får ändå många uppskattande kommentarer av män här. De säger att hon är vacker och sexig, och ger höga betyg. Härligt! :) Hoppas TS visar sin fru kommentarerna, hon skulle nog bli glad.

Skönhetsidealen är ju mest satta av killar som gillar killar. Modedesigners och sånt folk. Jag gillar kvinnor som ser ut som kvinnor, medan vissa andra män kanske inte gör det. Det finns nån för alla
  • Anonym (AC)

Kul med alla kommentarer, förutom Malins sura. Det är alltså min fru som underskattar sig själv, tycker jag, och därför kom vi överens om att kolla med folk vi inte känner, så att hon får objektiva kommentarer. Om man frågar vänner/kolleger är ju alla snälla i sina kommentarer. 

Visst kan ansikte och personlighet höja eller sänka betyget, men personligheten kan vi inte få fram här och min fru vill inte visa ansiktet, så det får bli mest kropp nu. Skulle kunna lägga in en bikinibild, men får inte. (Hennes veto).  

Hon är 48 år, så bra för sin ålder verkar många tycka. Fast ni inte alltid gillar kläderna. Det gör dock vi. Förresten, ni lesbiska eller bisexuelle kvinnor får också kommentera, det är intressant att se om ni skiljer er från männen. Verkar som att män är mer positiva till kurvor.  

För dig som kommenterade skorna. Ja, hon gillar högklackat, även på sina sandaler, eftersom hon är kort. Och hon älskar skor generellt. Här får du tre fot/sko-bilder som bonus. 

• Anonym (AC)
    Anonym (man 37) skrev 2018-01-30 09:51:39 följande:

Skulle säga 8-10 då det är svårt att avgöra mer exakt på bilderna. Skulle min fru ha den kroppen så skulle jag vara en stolt man.

Får man fråga vad du tycker samt vad din fru tycker?

Jag vill inte påverka andra, så jag tar det senare när fler svarat, men jag sätter ett högre värde än vad hon gör. Typiskt eller hur? Med oss män är det väl tvärtom, vi sätter högre betyg på oss själva än vad vi egentligen är. 
  • Anonym (Baraja)

Nu är jag kvinna själv men jag skulle säga så här. Helt ok kropp som säkert skulle bli snyggare/sexigare om hon inte klädde sug så "tantigt" hon aka framhäva sina kvinliga former inte dölja dem. På bilderna 5:a men med andra kläder 8:a självklart beroende på utseendet.

Svar på tråden Hur attraktiv är min fru?