• Anonym (AC)

Hur attraktiv är min fru?

Min fru och jag har olika uppfattning om hur attraktiv hon är. Bäst därför att fråga alla män från 20 år på FL. OBS! Bara män.

Ange dina poäng på en skala från 1 (helt oattraktiv) till 10 (extremt attraktiv). 

• Svar på tråden Hur attraktiv är min fru?
  • Danniboy

Happ, FL verkar inte tycka om bilder. I princip alla bilder har även försvunnit från Helkroppstråden.

• Anonym (bbb)
    Danniboy skrev 2018-01-31 16:49:42 följande:

Happ, FL verkar inte tycka om bilder. I princip alla bilder har även försvunnit från Helkroppstråden.

Jaha... ja den tråden bryr jag mig inte om. De som vill flasha sina kroppar kan alltid göra det i ett annat forum.
    Men  denna tråden... då vore det bättre att ta bort hela tråden som ju inte är komplett utan bild.
  • Anonym (????)

FL har väl tagit bort bilderna för att tråden var så jäkla korkad och kränkande mot TS fru. Tur att vi har någon som är klok när vissa människor är så fullständigt stupdumma och inte förstår. :)

• Danniboy
    Anonym (bbb) skrev 2018-01-31 17:08:34 följande:
    Jaha... ja den tråden bryr jag mig inte om. De som vill flasha sina kroppar kan alltid göra det i ett annat forum.
    Men  denna tråden... då vore det bättre att ta bort hela tråden som ju inte är komplett utan bild.
    Tog inte upp den tråden för att jag trodde du brydde dig, utan för att påvisa att det bara inte hänt i denna tråd.
  • Danniboy
    Anonym (????) skrev 2018-01-31 18:28:32 följande:

FL har väl tagit bort bilderna för att tråden var så jäkla korkad och kränkande mot TS fru. Tur att vi har någon som är klok när vissa människor är så fullständigt stupdumma och inte förstår. :)

Det är du som inte förstår. Det har hänt samma sak i princip alla trådar här på FL.

Sluta vara så bitter..
  • Anonym (what)

Exakt
  • Anonym (Ralf.)
    Anonym (AC) skrev 2018-01-30 01:44:07 följande:

Min fru och jag har olika uppfattning om hur attraktiv hon är. Bäst därför att fråga alla män från 20 år på FL. OBS! Bara män.

Ange dina poäng på en skala från 1 (helt oattraktiv) till 10 (extremt attraktiv). 

4 kg för mycket, men ändock fullt knullbar......
  • Anonym (????)
    Danniboy skrev 2018-01-31 19:48:29 följande:

Det är du som inte förstår. Det har hänt samma sak i princip alla trådar här på FL.

Sluta vara så bitter..

Det fattar väl jag med, försökte bara ge uttryck för hur otroligt korkad TS är och de som tror att hans fru är med på detta. Om hon inte tycker hon är fin så skulle hon väl aldrig gå med på att bli bedömd av okända på nätet. Tror nog att hon är klokare än så, om inte så är det hennes IQ som bedömas. Hennes mans når inte upp till normalnivå i alla fall.

Och jag är absolut inte bitter, bara så ni vet:)
  • Tom Araya

Nej, bilder försvinner överallt på hela FL och det är inte första gången.
    Jag tror FL infört någon slags bildcensur.
  • Danniboy
    Anonym (Malin) skrev 2018-02-01 08:36:30 följande:

Vidrig kvinnosyn.

Ja, vad vidrigt av TS att försöka få sin fru att inse att hon är fin/snygg/vacker. Hon var för övrigt med på själva idén att göra en tråd om det här, vilket du hade vetat om du faktiskt läst TS kommentarer.

Bitterheten är stark i vår fjällhöga nord..

• Anonym (????)
    Danniboy skrev 2018-02-02 16:55:10 följande:

Ja, vad vidrigt av TS att försöka få sin fru att inse att hon är fin/snygg/vacker. Hon var för övrigt med på själva idén att göra en tråd om det här, vilket du hade vetat om du faktiskt läst TS kommentarer.

Bitterheten är stark i vår fjällhöga nord..

Det räcker väl om han talar om det för henne, eller är det så att han vill få den bekräftelsen själv? Självklart är hon inte med på det om hon inte tror att hon är fin samt att hon väl nån självrespekt. Samt att hon riskerar att folk skriver att hon är ful Så det är ett eget påhitt av TS, vad han än skriver.

Sen är man inte bitter för att man talar om när någon gör fel. Om jag försöker förhindra en misshandel på stan så är det ingen som kallar mig för bitter.
Svar på tråden Hur attraktiv är min fru?