Hur attraktiv är min fru?
Min fru och jag har olika uppfattning om hur attraktiv hon är. Bäst därför att fråga alla män från 20 år på FL. OBS! Bara män.
Ange dina poäng på en skala från 1 (helt oattraktiv) till 10 (extremt attraktiv).
Min fru och jag har olika uppfattning om hur attraktiv hon är. Bäst därför att fråga alla män från 20 år på FL. OBS! Bara män.
Ange dina poäng på en skala från 1 (helt oattraktiv) till 10 (extremt attraktiv).
Varför undrar du? Är det inte viktigare att DU tycker om henne?
Inte vad andra tycker.
Den man tycker om blir ju attraktiv ändå!
Varför undrar du? Är det inte viktigare att DU tycker om henne?
Inte vad andra tycker.
Den man tycker om blir ju attraktiv ändå!
Förlåt, du sa att tjejer inte skulle svara men hon har ju formerna på de rätta ställena. 10 p! Skulle absolut vilja ha den kroppen även om jag nog väger 15 kg mindre.
Man undrar ju verkligen varför någon startar en sådan tråd!!
Vad är det för fel på folk som hänger ut sin partner för bedömning.
Har försökt vara PK men ... näää - lägg ner!!
Man undrar ju verkligen varför någon startar en sådan tråd!!
Vad är det för fel på folk som hänger ut sin partner för bedömning.
Har försökt vara PK men ... näää - lägg ner!!
Förlåt, du sa att tjejer inte skulle svara men hon har ju formerna på de rätta ställena. 10 p! Skulle absolut vilja ha den kroppen även om jag nog väger 15 kg mindre.
Hur ser du ut själv? Så vi kan se om du förtjänar henne.
Hur ser du ut själv? Så vi kan se om du förtjänar henne.
Men vad trött jag blir på alla som gnäller och anklagar TS för att göra fel som ?hänger ut sin fru? och vill få henne bedömd av andra män. TS har förklarat flera gånger att han och frun är helt överens om att göra detta och att det handlar om att TS tycker att frun är snyggare än vad hon tycker själv. Hon lär ju bara bli glad över kommentarerna. De mest negativa kommentarerna kommer ju dessutom från kvinnor. Jag upplever att kvinnor är mycket bättre på att nedvärdera varandra, än vad män är på att nedvärdera kvinnor. Nästan alla män här tycker att hon har fin kropp, trots att, som jag påpekade, hon inte direkt motsvarar medias skönhetsideal. Är inte det något positivt?