• Anonym (AC)

Hur attraktiv är min fru?

Min fru och jag har olika uppfattning om hur attraktiv hon är. Bäst därför att fråga alla män från 20 år på FL. OBS! Bara män.

Ange dina poäng på en skala från 1 (helt oattraktiv) till 10 (extremt attraktiv). 

• Svar på tråden Hur attraktiv är min fru?
  • Anonym (idioter finns överallt)
    EnAnonumius skrev 2018-01-30 21:36:41 följande:
    Latmask.
    Anonym (??) skrev 2018-01-30 19:48:39 följande:
    Näää men man ska ju tydligen vara mer bevandrad i funktionerna på forumet..
    ber om tillgift .... ska ALDRIG hända igen!!
    Lägg av. Det är inte för mycket begärt att du använder SKALLEN innan du svara och det handlar inte om att du "ska" vare mer bevandrad i funktioner på FL bara för att folk ber dig att trycka på "visa endast" innan du spyr galla om kring dig i tråden och bevisar att du skiter i att läsa inläggen, och den vägen förstör trådar, med ditt dravel och din galla.

Nu sprack nog alla glashus hela vägen till Övertorneå.

• eflkvnelkvm

Min bedömnning är att din fru är en 8:a.

De fula kläderna gör dock att många inte ser hur fin hon skulle kunna vara. Ett tips: Köp ett besök på en stilstudio till henne i present. Det kan bli den ego-boost hon verkar behöva.

• Tom Araya
    Anonym (AC) skrev 2018-01-30 01:44:07 följande:

Min fru och jag har olika uppfattning om hur attraktiv hon är. Bäst därför att fråga alla män från 20 år på FL. OBS! Bara män.

Ange dina poäng på en skala från 1 (helt oattraktiv) till 10 (extremt attraktiv). 

Av det lilla jag ser här ser hon helt okej ut. Skulle det jag inte ser, av både kropp och själ se lika bra ut är hon mycket attraktiv.

Någon poäng för attraktion till henne som helhet går inte att sätta på de bilderna.

• Tom Araya
    Anonym (AC) skrev 2018-01-30 17:53:42 följande:
    Snälla nån, hon ska inte säljas och hon tar inte illa upp, vi kom överens om att testa det här eftersom vi tycker så olika. Jag hade hört att det finns en sajt som ungdomar använder där de lägger upp bilder och får poäng. Det var bara det vi ville testa för att se om jag övervärderar henne eller om hon undervärderar sig själv.
    Fast du och vi här på FL har inte alls samma bedömningsunderlag, det förstår du väl!?
  • Kirenaj68
    Anonym (AC) skrev 2018-01-30 17:53:42 följande:
    Snälla nån, hon ska inte säljas och hon tar inte illa upp, vi kom överens om att testa det här eftersom vi tycker så olika. Jag hade hört att det finns en sajt som ungdomar använder där de lägger upp bilder och får poäng. Det var bara det vi ville testa för att se om jag övervärderar henne eller om hon undervärderar sig själv.
    Nåja. Om jag får vara ytlig en sekund hade det kanske inte skadat om hon jobbade bort 3-4 kg. Men bortsett från det är hon faktiskt en stark 9:a.
  • Anonym (what)

Dålig stil att lägga ut bilder på sin fru och dessutom lägga till en löjlig fråga. Alla som känner frun kommer ju att känna igen henne, även om huvudet inte finns med.
    Eller är det någon som vill spela dom ett spratt? Lägger ut bilderna och låtsas vara mannen?

• Love69
    Anonym (idioter finns överallt) skrev 2018-01-30 23:11:35 följande:
    Nu sprack nog alla glashus hela vägen till Övertorneå.

Definitivt!!
  • Danniboy
    Anonym (what) skrev 2018-01-31 13:10:57 följande:

Dålig stil att lägga ut bilder på sin fru och dessutom lägga till en löjlig fråga. Alla som känner frun kommer ju att känna igen henne, även om huvudet inte finns med.
    Eller är det någon som vill spela dom ett spratt? Lägger ut bilderna och låtsas vara mannen?

Ännu en till som är inkapabel att läsa TS kommentarer. BÅDA var med på det, d.v.s även TS fru. Att folk ska lägga ned så mycket energi på sånt som inte ens angår dom.. uhhh.
  • Danniboy
    Anonym (AC) skrev 2018-01-30 01:44:07 följande:

TS, kan vara värt att lägga till en tilläggskommentar på trådstarten att din fru är/var med på detta. Förhoppningsvis slipper du alla dömande kommentarer.
  • Anonym (bbb)

Och var ser man bilden???

Svar på tråden Hur attraktiv är min fru?