• Tom Araya

Hur attraktiv är min fru?

Anonym (AC) skrev 2018-01-30 01:44:07 följande:

Min fru och jag har olika uppfattning om hur attraktiv hon är. Bäst därför att fråga alla män från 20 år på FL. OBS! Bara män.

Ange dina poäng på en skala från 1 (helt oattraktiv) till 10 (extremt attraktiv). 

Av det lilla jag ser här ser hon helt okej ut. Skulle det jag inte ser, av både kropp och själ se lika bra ut är hon mycket attraktiv.

Någon poäng för attraktion till henne som helhet går inte att sätta på de bilderna.

• Tom Araya
    Anonym (AC) skrev 2018-01-30 17:53:42 följande:
    Snälla nån, hon ska inte säljas och hon tar inte illa upp, vi kom överens om att testa det här eftersom vi tycker så olika. Jag hade hört att det finns en sajt som ungdomar använder där de lägger upp bilder och får poäng. Det var bara det vi ville testa för att se om jag övervärderar henne eller om hon undervärderar sig själv.
    Fast du och vi här på FL har inte alls samma bedömningsunderlag, det förstår du väl!?
  • Tom Araya
    Anonym (????) skrev 2018-01-31 18:28:32 följande:

FL har väl tagit bort bilderna för att tråden var så jäkla korkad och kränkande mot TS fru. Tur att vi har någon som är klok när vissa människor är så fullständigt stupdumma och inte förstår. :)

Nej, bilder försvinner överallt på hela FL och det är inte första gången.
    Jag tror FL infört någon slags bildcensur.
Svar på tråden Hur attraktiv är min fru?