• Anonym (AC)

Hur attraktiv är min fru?

Min fru och jag har olika uppfattning om hur attraktiv hon är. Bäst därför att fråga alla män från 20 år på FL. OBS! Bara män.

Ange dina poäng på en skala från 1 (helt oattraktiv) till 10 (extremt attraktiv). 

• Svar på tråden Hur attraktiv är min fru?
  • Anonym (kvinna)
    Anonym (Melvin) skrev 2018-01-30 12:32:41 följande:

Skönhetsidealen är ju mest satta av killar som gillar killar. Modedesigners och sånt folk. Jag gillar kvinnor som ser ut som kvinnor, medan vissa andra män kanske inte gör det. Det finns nån för alla

Det kan nog stämma XD Sedan tror jag också att kvinnor dömer varandras kroppar hårdare än vad män dömer kvinnors kroppar. Män tenderar också att vara mindre kräsna när det gäller potentiella sexpartners utseende än vad kvinnor är. Om någon lagt upp bilder på en man och bett kvinnor kommentera och ge omdöme, tror jag vi hade fått se både hårdare kommentarer och lägre betyg.
  • Anonym (????)

Är inte det här en trolltråd så är det en av de mest störda trådar jag har sett på FL, och då finns det mycket skittrådar.

Lägga ut sin fru som ska bedömas av främmande människor?!?! Säljer du henne till högsterbjudande sen också då eller!?!

Obs! Jag ingen arg kränkt feminist utan en 47-årig man

• John22
    Anonym (????) skrev 2018-01-30 17:30:20 följande:

Är inte det här en trolltråd så är det en av de mest störda trådar jag har sett på FL, och då finns det mycket skittrådar.

Lägga ut sin fru som ska bedömas av främmande människor?!?! Säljer du henne till högsterbjudande sen också då eller!?!

Titta! En arg, kränkt feministgubbe.
  • KM36

Hon kommer högt i min bedömning Skulle gärna ha henne på ansiktet.. en 8 kanske.. Sexig iaf.

.......
  • Anonym (????)
    John22 skrev 2018-01-30 17:35:08 följande:

Titta! En arg, kränkt feministgubbe.

Nix, men uppfostrad, normalbegåvad, empatisk och viss känsla för hur man ska vara mot andra
  • Anonym (vilken tråd..)
    Anonym (Malin) skrev 2018-01-30 11:03:35 följande:
    Folk ger henne 2 or och säger att hon är fet. Men visst män kan inte leva utan att dömma kvinnokroppar och få det legitimerar av andra män för att behålla sin heder.
    Du missade de två bitjejerna som gav låga betyg...
  • Anonym (AC)

Snälla nån, hon ska inte säljas och hon tar inte illa upp, vi kom överens om att testa det här eftersom vi tycker så olika. Jag hade hört att det finns en sajt som ungdomar använder där de lägger upp bilder och får poäng. Det var bara det vi ville testa för att se om jag övervärderar henne eller om hon undervärderar sig själv.
  • Love69

Om du tycker det här en av de mest störda trådarna på FL bör du nog se över dina värderingar lite!
  • Anonym (U2)
    Anonym (Melvin) skrev 2018-01-30 12:32:41 följande:
    Skönhetsidealen är ju mest satta av killar som gillar killar. Modedesigners och sånt folk. Jag gillar kvinnor som ser ut som kvinnor, medan vissa andra män kanske inte gör det. Det finns nån för alla
    Håller med!  Om vanliga kvinnoälskande män hade fastslagit skönhetsidealet så hade det varit betydligt fylligare och framför allt avsevärt mer varierat än vad som är fallet idag. Såpass varierat att ordet ideal inte hade varit tillämpbart längre.

Modedesigners verkar ha barbiedockan som ideal, snarare än vanliga kvinnor.
  • Anonym (??)

Varför undrar du? Är det inte viktigare att DU tycker om henne?
    Inte vad andra tycker.
    Den man tycker om blir ju attraktiv ändå!

Svar på tråden Hur attraktiv är min fru?