Hur attraktiv är min fru?
Min fru och jag har olika uppfattning om hur attraktiv hon är. Bäst därför att fråga alla män från 20 år på FL. OBS! Bara män.
Ange dina poäng på en skala från 1 (helt oattraktiv) till 10 (extremt attraktiv).
Min fru och jag har olika uppfattning om hur attraktiv hon är. Bäst därför att fråga alla män från 20 år på FL. OBS! Bara män.
Ange dina poäng på en skala från 1 (helt oattraktiv) till 10 (extremt attraktiv).
Skönhetsidealen är ju mest satta av killar som gillar killar. Modedesigners och sånt folk. Jag gillar kvinnor som ser ut som kvinnor, medan vissa andra män kanske inte gör det. Det finns nån för alla
Är inte det här en trolltråd så är det en av de mest störda trådar jag har sett på FL, och då finns det mycket skittrådar.
Lägga ut sin fru som ska bedömas av främmande människor?!?! Säljer du henne till högsterbjudande sen också då eller!?!
Obs! Jag ingen arg kränkt feminist utan en 47-årig man
Är inte det här en trolltråd så är det en av de mest störda trådar jag har sett på FL, och då finns det mycket skittrådar.
Lägga ut sin fru som ska bedömas av främmande människor?!?! Säljer du henne till högsterbjudande sen också då eller!?!
Hon kommer högt i min bedömning Skulle gärna ha henne på ansiktet.. en 8 kanske.. Sexig iaf.
Titta! En arg, kränkt feministgubbe.
Varför undrar du? Är det inte viktigare att DU tycker om henne?
Inte vad andra tycker.
Den man tycker om blir ju attraktiv ändå!