Inlägg från: Anonym (????) |Visa alla inlägg
  • Anonym (????)

Hur attraktiv är min fru?

Är inte det här en trolltråd så är det en av de mest störda trådar jag har sett på FL, och då finns det mycket skittrådar.

Lägga ut sin fru som ska bedömas av främmande människor?!?! Säljer du henne till högsterbjudande sen också då eller!?!

Obs! Jag ingen arg kränkt feminist utan en 47-årig man

• Anonym (????)
    John22 skrev 2018-01-30 17:35:08 följande:

Titta! En arg, kränkt feministgubbe.

Nix, men uppfostrad, normalbegåvad, empatisk och viss känsla för hur man ska vara mot andra
  • Anonym (????)

FL har väl tagit bort bilderna för att tråden var så jäkla korkad och kränkande mot TS fru. Tur att vi har någon som är klok när vissa människor är så fullständigt stupdumma och inte förstår. :)

• Anonym (????)
    Danniboy skrev 2018-01-31 19:48:29 följande:

Det är du som inte förstår. Det har hänt samma sak i princip alla trådar här på FL.

Sluta vara så bitter..

Det fattar väl jag med, försökte bara ge uttryck för hur otroligt korkad TS är och de som tror att hans fru är med på detta. Om hon inte tycker hon är fin så skulle hon väl aldrig gå med på att bli bedömd av okända på nätet. Tror nog att hon är klokare än så, om inte så är det hennes IQ som bedömas. Hennes mans når inte upp till normalnivå i alla fall.

Och jag är absolut inte bitter, bara så ni vet:)
  • Anonym (????)
    Danniboy skrev 2018-02-02 16:55:10 följande:

Ja, vad vidrigt av TS att försöka få sin fru att inse att hon är fin/snygg/vacker. Hon var för övrigt med på själva idén att göra en tråd om det här, vilket du hade vetat om du faktiskt läst TS kommentarer.

Bitterheten är stark i vår fjällhöga nord..

Det räcker väl om han talar om det för henne, eller är det så att han vill få den bekräftelsen själv? Självklart är hon inte med på det om hon inte tror att hon är fin samt att hon väl nån självrespekt. Samt att hon riskerar att folk skriver att hon är ful Så det är ett eget påhitt av TS, vad han än skriver.

Sen är man inte bitter för att man talar om när någon gör fel. Om jag försöker förhindra en misshandel på stan så är det ingen som kallar mig för bitter.
Svar på tråden Hur attraktiv är min fru?