• Anonym (AC)

Hur attraktiv är min fru?

Min fru och jag har olika uppfattning om hur attraktiv hon är. Bäst därför att fråga alla män från 20 år på FL. OBS! Bara män.

Ange dina poäng på en skala från 1 (helt oattraktiv) till 10 (extremt attraktiv). 

• Svar på tråden Hur attraktiv är min fru?
  • Anonym (Malin)

Detta är ett typiskt exempel på mäns makturövande. Lägga ut bilder på sin kvinna för att andra män ska bedömma. Mäns ära ligger i hur attraktiv deras kvinna är. Vidrigt!

• riboflavin
    Anonym (Malin) skrev 2018-01-30 10:53:10 följande:

Detta är ett typiskt exempel på mäns makturövande. Lägga ut bilder på sin kvinna för att andra män ska bedömma. Mäns ära ligger i hur attraktiv deras kvinna är. Vidrigt!

Min tolkning är snarare att TS tycker att hans fru är vacker, men att hon inte känner sig attraktiv. Därför vill han "överbevisa" henne med denna tråd.

Jag tror alla kan hålla med om att TS fru ser bra ut, oavsett om hon uppfyller just ens egna ideal.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Äntligen18

Inte direkt! Kanske ville han bevisa för sin fru hur vacker hon är. Så har du väl inte tänkt ;)
  • Konservativ

Och så en kränkt feminist.....
  • Finlandia64

Man ser inte helheten...så jag svarar det jag ser tilltalar mig inte.

• Anonym (Malin)
    Äntligen18 skrev 2018-01-30 10:56:22 följande:

Inte direkt! Kanske ville han bevisa för sin fru hur vacker hon är. Så har du väl inte tänkt ;)

Folk ger henne 2 or och säger att hon är fet. Men visst män kan inte leva utan att dömma kvinnokroppar och få det legitimerar av andra män för att behålla sin heder.
  • Anonym (hmm)

Svårt att säga utan att se eller veta ålder.

Det jag ser är en 3:a rent utseendemässigt. Ett vackert ansikte skulle höja betyget och ett oattraktivt ansikte sänka.

En härlig glad personlighet skulle höja betyget betydligt, kanske till 10! Full pott!

Allt sitter i personligheten!

Tack för mig!

• Äntligen18
    Anonym (Malin) skrev 2018-01-30 11:03:35 följande:

Folk ger henne 2 or och säger att hon är fet. Men visst män kan inte leva utan att dömma kvinnokroppar och få det legitimerar av andra män för att behålla sin heder.

1. Du kan inte döma män i allmänheten.

2. Döma kvinnokroppar? Att döma någon över huvudtaget är inte bra, men jag ser inte dig klaga när man dömer svarta pga deras hud eller muslimer pga deras tro.

3.Folk ger henne 2:or och andra 10:or. Om du läste min kommentar så sa jag tydligt att hon har lite mer fet på de rätta ställen, vilket är runt höfterna
  • Anonym (Breeze)

Men herregud!

Vilken fånig tråd!

• Luftis

Din fru ser mycket kvinnlig och fin ut med härliga former. För mig en 9 kan nog ge mer om man såg ansiktet.

Svar på tråden Hur attraktiv är min fru?