Inlägg från: Äntligen18 |Visa alla inlägg
  • Äntligen18

Hur attraktiv är min fru?

En klar 10:a Om du menar kroppen.

Hon har ju mer fett där man borde ha mer fett, dvs runt höfterna och knäna.

• Äntligen18
    Anonym (Malin) skrev 2018-01-30 10:53:10 följande:

Detta är ett typiskt exempel på mäns makturövande. Lägga ut bilder på sin kvinna för att andra män ska bedömma. Mäns ära ligger i hur attraktiv deras kvinna är. Vidrigt!

Inte direkt! Kanske ville han bevisa för sin fru hur vacker hon är. Så har du väl inte tänkt ;)
  • Äntligen18
    Anonym (Malin) skrev 2018-01-30 11:03:35 följande:

Folk ger henne 2 or och säger att hon är fet. Men visst män kan inte leva utan att dömma kvinnokroppar och få det legitimerar av andra män för att behålla sin heder.

1. Du kan inte döma män i allmänheten.

2. Döma kvinnokroppar? Att döma någon över huvudtaget är inte bra, men jag ser inte dig klaga när man dömer svarta pga deras hud eller muslimer pga deras tro.

3.Folk ger henne 2:or och andra 10:or. Om du läste min kommentar så sa jag tydligt att hon har lite mer fet på de rätta ställen, vilket är runt höfterna
  • Äntligen18
    Anonym (??) skrev 2018-01-30 18:03:39 följande:

Varför undrar du? Är det inte viktigare att DU tycker om henne?

Inte vad andra tycker.

Den man tycker om blir ju attraktiv ändå!

Frugan tycker si och han tycker så. Nu vill de se vem som har rätt ;)
  • Äntligen18
    Anonym (Maria) skrev 2018-01-30 18:23:12 följande:

Förlåt, du sa att tjejer inte skulle svara men hon har ju formerna på de rätta ställena. 10 p! Skulle absolut vilja ha den kroppen även om jag nog väger 15 kg mindre.

Skryt inte haha
  • Äntligen18
    Anonym (idioter finns överallt) skrev 2018-01-30 18:37:51 följande:

Hur ser du ut själv? Så vi kan se om du förtjänar henne.

1. Han sa aldrig att han skulle slänga henne om folk tycker att hon inte ser bra ut.

2. Det var deras inte inte HANS idé.

3.Svara på frågan bara, det är inte värt att tjafsa om det.
  • Äntligen18
    Anonym (12344) skrev 2018-01-30 18:52:37 följande:

Blir verkligen ledsen och arg på dom som kommenterat att hon är för fet eller har för mycket fett??? (Jag menar inte dom som säger att hon har fett på rätt ställen, utan dom som skriver att hon borde tappa vikt osv) hennes kropp ser helt normal ut storleksmässigt? Hon ser inte alls för tjock ut alls, hennes ben är inte stora (dom ser HELT normala och fina ut) och inte hennes överkropp heller, vad har dagens gubbar för uppfattning om kroppar egentligen? Låren ska inte gå ihop (om dom gör det så ytterst lite) och magen ska vara platt även efter måltid? Fyfan alltså blir ju spyfärdig på er

Jag håller med till 110%
  • Äntligen18
    Anonym (??) skrev 2018-01-30 19:22:28 följande:

Du har en vacker kvinna - nöj dig med det!

Hoppas att ditt experiment har hoppat upp och bitit

dig rejält i arslet!!! 

Vet hon ens om vad du gör med hennes bilder??

Återigen - varför undrar du????

Hon vet!!!!

Hon var med på det!!!!!!

Läs kommentarerna!!!!!
  • Äntligen18
    Pentra skrev 2018-01-30 19:44:38 följande:

Men, hallå! Klicka på "Visa endast" i trådstarten så får du upp TS alla kommentarer i tråden; tre lättlästa inlägg att läsa igenom. Hur jobbigt kan det vara?! Men, det är ju mycket lättare och roligare att bara klampa in och kasta skit, eller?! ... /Pentra

Tack :D
  • Äntligen18
    Anonym (Maria) skrev 2018-01-30 21:41:10 följande:

Det är inte skryt. Du tycker alltså att det är finare att väga 15 kg mindre och tror att jag skryter? De flesta väger mindre men det är inget fel med att ha former.

Jag menade som ett skämt :)

Jag har ingen problem med kvinnor som har extra kilon även på fel plats. Det handlar om karaktären för mig ;)
Svar på tråden Hur attraktiv är min fru?