• Anonym (AC)

Hur attraktiv är min fru?

Min fru och jag har olika uppfattning om hur attraktiv hon är. Bäst därför att fråga alla män från 20 år på FL. OBS! Bara män.

Ange dina poäng på en skala från 1 (helt oattraktiv) till 10 (extremt attraktiv). 

• Svar på tråden Hur attraktiv är min fru?
  • Anonym (??)

Näää men man ska ju tydligen vara mer bevandrad i funktionerna på forumet..
    ber om tillgift .... ska ALDRIG hända igen!!

• Johnnyorange

Misstänker att detta är trollning.

• EnAnonumius
    Pentra skrev 2018-01-30 19:44:38 följande:

Men, hallå! Klicka på "Visa endast" i trådstarten så får du upp TS alla kommentarer i tråden; tre lättlästa inlägg att läsa igenom. Hur jobbigt kan det vara?! Men, det är ju mycket lättare och roligare att bara klampa in och kasta skit, eller?! ... /Pentra
  • EnAnonumius
    Anonym (??) skrev 2018-01-30 19:29:58 följande:
    Men - orka läsa allt dravel ...zzzzzz
    Latmask.
    Anonym (??) skrev 2018-01-30 19:48:39 följande:
    Lägg av. Det är inte för mycket begärt att du använder SKALLEN innan du svara och det handlar inte om att du "ska" vare mer bevandrad i funktioner på FL bara för att folk ber dig att trycka på "visa endast" innan du spyr galla om kring dig i tråden och bevisar att du skiter i att läsa inläggen, och den vägen förstör trådar, med ditt dravel och din galla.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (??)
    EnAnonumius skrev 2018-01-30 21:36:41 följande:
    Latmask.
    Anonym (??) skrev 2018-01-30 19:48:39 följande:
    Lägg av. Det är inte för mycket begärt att du använder SKALLEN innan du svara och det handlar inte om att du "ska" vare mer bevandrad i funktioner på FL bara för att folk ber dig att trycka på "visa endast" innan du spyr galla om kring dig i tråden och bevisar att du skiter i att läsa inläggen, och den vägen förstör trådar, med ditt dravel och din galla.

Jösses då!!! Dålig dag????
  • Anonym (Maria)
    Äntligen18 skrev 2018-01-30 18:35:54 följande:

Skryt inte haha

Det är inte skryt. Du tycker alltså att det är finare att väga 15 kg mindre och tror att jag skryter? De flesta väger mindre men det är inget fel med att ha former.
  • Äntligen18
    Anonym (Maria) skrev 2018-01-30 21:41:10 följande:

Det är inte skryt. Du tycker alltså att det är finare att väga 15 kg mindre och tror att jag skryter? De flesta väger mindre men det är inget fel med att ha former.

Jag menade som ett skämt :)

Jag har ingen problem med kvinnor som har extra kilon även på fel plats. Det handlar om karaktären för mig ;)
  • Danniboy
    Anonym (??) skrev 2018-01-30 19:28:38 följande:

Hur attraktiv är själv då??
    Är det hon eller du som är ett "mercy-fuck" ????
    Häng inte ut henne om du inte svara upp själv!! Typ ...

Du har ju allvarliga problem.. TS och andra har upprepade gånger förklarat att frugan var med på detta. En bra idé till framtiden är att åtminstone läsa alla TS kommentarer innan du väljer att spy ut massa galla.
  • Anonym (??)
    Danniboy skrev 2018-01-30 21:52:11 följande:
    Du har ju allvarliga problem.. TS och andra har upprepade gånger förklarat att frugan var med på detta. En bra idé till framtiden är att åtminstone läsa alla TS kommentarer innan du väljer att spy ut massa galla.
    Svårt att läsa samtidigt som man spyr .. galla alltså!!
    Hej på`re!!
  • eflkvnelkvm
    Anonym (AC) skrev 2018-01-30 17:53:42 följande:
    Snälla nån, hon ska inte säljas och hon tar inte illa upp, vi kom överens om att testa det här eftersom vi tycker så olika. Jag hade hört att det finns en sajt som ungdomar använder där de lägger upp bilder och får poäng. Det var bara det vi ville testa för att se om jag övervärderar henne eller om hon undervärderar sig själv.
    Bra gjort av dig tycker jag. Min egen fru och jag fastnar ofta i samma diskution. Det stör mig att hon nedvärderar sig själv. Hon skulle också behöva en liknande ego-boost.
Svar på tråden Hur attraktiv är min fru?