• Danniboy

Hur attraktiv är min fru?

Anonym (??) skrev 2018-01-30 19:28:38 följande:

Hur attraktiv är själv då??
    Är det hon eller du som är ett "mercy-fuck" ????
    Häng inte ut henne om du inte svara upp själv!! Typ ...

Du har ju allvarliga problem.. TS och andra har upprepade gånger förklarat att frugan var med på detta. En bra idé till framtiden är att åtminstone läsa alla TS kommentarer innan du väljer att spy ut massa galla.
  • Danniboy
    Anonym (what) skrev 2018-01-31 13:10:57 följande:

Dålig stil att lägga ut bilder på sin fru och dessutom lägga till en löjlig fråga. Alla som känner frun kommer ju att känna igen henne, även om huvudet inte finns med.
    Eller är det någon som vill spela dom ett spratt? Lägger ut bilderna och låtsas vara mannen?

Ännu en till som är inkapabel att läsa TS kommentarer. BÅDA var med på det, d.v.s även TS fru. Att folk ska lägga ned så mycket energi på sånt som inte ens angår dom.. uhhh.
  • Danniboy
    Anonym (AC) skrev 2018-01-30 01:44:07 följande:

Min fru och jag har olika uppfattning om hur attraktiv hon är. Bäst därför att fråga alla män från 20 år på FL. OBS! Bara män.

Ange dina poäng på en skala från 1 (helt oattraktiv) till 10 (extremt attraktiv). 

TS, kan vara värt att lägga till en tilläggskommentar på trådstarten att din fru är/var med på detta. Förhoppningsvis slipper du alla dömande kommentarer.
  • Danniboy

Happ, FL verkar inte tycka om bilder. I princip alla bilder har även försvunnit från Helkroppstråden.

• Danniboy
    Anonym (bbb) skrev 2018-01-31 17:08:34 följande:
    Jaha... ja den tråden bryr jag mig inte om. De som vill flasha sina kroppar kan alltid göra det i ett annat forum.
    Men  denna tråden... då vore det bättre att ta bort hela tråden som ju inte är komplett utan bild.
    Tog inte upp den tråden för att jag trodde du brydde dig, utan för att påvisa att det bara inte hänt i denna tråd.
  • Danniboy
    Anonym (????) skrev 2018-01-31 18:28:32 följande:

FL har väl tagit bort bilderna för att tråden var så jäkla korkad och kränkande mot TS fru. Tur att vi har någon som är klok när vissa människor är så fullständigt stupdumma och inte förstår. :)

Det är du som inte förstår. Det har hänt samma sak i princip alla trådar här på FL.

Sluta vara så bitter..
  • Danniboy
    Anonym (Malin) skrev 2018-02-01 08:36:30 följande:

Vidrig kvinnosyn.

Ja, vad vidrigt av TS att försöka få sin fru att inse att hon är fin/snygg/vacker. Hon var för övrigt med på själva idén att göra en tråd om det här, vilket du hade vetat om du faktiskt läst TS kommentarer.

Bitterheten är stark i vår fjällhöga nord..

Svar på tråden Hur attraktiv är min fru?