Inlägg från: Anonym (kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kvinna)

Hur attraktiv är min fru?

Tyckte först att det var ett lite konstigt inlägg, men när jag läser kommentarerna blir jag glad :) Kvinnan ifråga ser inte ut att motsvara våra kulturella skönhetsideal, men får ändå många uppskattande kommentarer av män här. De säger att hon är vacker och sexig, och ger höga betyg. Härligt! :) Hoppas TS visar sin fru kommentarerna, hon skulle nog bli glad.

• Anonym (kvinna)
    Anonym (Melvin) skrev 2018-01-30 12:32:41 följande:

Skönhetsidealen är ju mest satta av killar som gillar killar. Modedesigners och sånt folk. Jag gillar kvinnor som ser ut som kvinnor, medan vissa andra män kanske inte gör det. Det finns nån för alla

Det kan nog stämma XD Sedan tror jag också att kvinnor dömer varandras kroppar hårdare än vad män dömer kvinnors kroppar. Män tenderar också att vara mindre kräsna när det gäller potentiella sexpartners utseende än vad kvinnor är. Om någon lagt upp bilder på en man och bett kvinnor kommentera och ge omdöme, tror jag vi hade fått se både hårdare kommentarer och lägre betyg.
  • Anonym (kvinna)

Men vad trött jag blir på alla som gnäller och anklagar TS för att göra fel som ?hänger ut sin fru? och vill få henne bedömd av andra män. TS har förklarat flera gånger att han och frun är helt överens om att göra detta och att det handlar om att TS tycker att frun är snyggare än vad hon tycker själv. Hon lär ju bara bli glad över kommentarerna. De mest negativa kommentarerna kommer ju dessutom från kvinnor. Jag upplever att kvinnor är mycket bättre på att nedvärdera varandra, än vad män är på att nedvärdera kvinnor. Nästan alla män här tycker att hon har fin kropp, trots att, som jag påpekade, hon inte direkt motsvarar medias skönhetsideal. Är inte det något positivt?

Svar på tråden Hur attraktiv är min fru?