Inlägg från: Anonym (AC) |Visa alla inlägg
  • Anonym (AC)

Hur attraktiv är min fru?

Min fru och jag har olika uppfattning om hur attraktiv hon är. Bäst därför att fråga alla män från 20 år på FL. OBS! Bara män.

Ange dina poäng på en skala från 1 (helt oattraktiv) till 10 (extremt attraktiv). 

• Svar på tråden Hur attraktiv är min fru?
  • Anonym (AC)

Kul med alla kommentarer, förutom Malins sura. Det är alltså min fru som underskattar sig själv, tycker jag, och därför kom vi överens om att kolla med folk vi inte känner, så att hon får objektiva kommentarer. Om man frågar vänner/kolleger är ju alla snälla i sina kommentarer. 

Visst kan ansikte och personlighet höja eller sänka betyget, men personligheten kan vi inte få fram här och min fru vill inte visa ansiktet, så det får bli mest kropp nu. Skulle kunna lägga in en bikinibild, men får inte. (Hennes veto).  

Hon är 48 år, så bra för sin ålder verkar många tycka. Fast ni inte alltid gillar kläderna. Det gör dock vi. Förresten, ni lesbiska eller bisexuelle kvinnor får också kommentera, det är intressant att se om ni skiljer er från männen. Verkar som att män är mer positiva till kurvor.  

För dig som kommenterade skorna. Ja, hon gillar högklackat, även på sina sandaler, eftersom hon är kort. Och hon älskar skor generellt. Här får du tre fot/sko-bilder som bonus. 

• Anonym (AC)
    Anonym (man 37) skrev 2018-01-30 09:51:39 följande:

Skulle säga 8-10 då det är svårt att avgöra mer exakt på bilderna. Skulle min fru ha den kroppen så skulle jag vara en stolt man.

Får man fråga vad du tycker samt vad din fru tycker?

Jag vill inte påverka andra, så jag tar det senare när fler svarat, men jag sätter ett högre värde än vad hon gör. Typiskt eller hur? Med oss män är det väl tvärtom, vi sätter högre betyg på oss själva än vad vi egentligen är. 
  • Anonym (AC)
    Anonym (????) skrev 2018-01-30 17:30:20 följande:

Är inte det här en trolltråd så är det en av de mest störda trådar jag har sett på FL, och då finns det mycket skittrådar.

Lägga ut sin fru som ska bedömas av främmande människor?!?! Säljer du henne till högsterbjudande sen också då eller!?!

Obs! Jag ingen arg kränkt feminist utan en 47-årig man

Snälla nån, hon ska inte säljas och hon tar inte illa upp, vi kom överens om att testa det här eftersom vi tycker så olika. Jag hade hört att det finns en sajt som ungdomar använder där de lägger upp bilder och får poäng. Det var bara det vi ville testa för att se om jag övervärderar henne eller om hon undervärderar sig själv.
Svar på tråden Hur attraktiv är min fru?