BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Jag ska göra det, tänkte i helgen om jag kan hålla mig :0 är på BIM+5 om cykeln kom tillbaka i takt direkt. Men kan ju vara senare med :0
Ja på bim+5 borde du få rätt svar, men man har ju hört om de som aldrig plussat, en släkting till mig blev det så för :/ Men hon va gravid ändå.
Har spottings igen, men också äl flytningar deluxe! Har aldrig haft så tydliga äl flytningar förut. Ska ändå kolla upp mina spottings om de fortsätter. Borde väl kolla så att der inte är cellförändringar som orsakar blödningarna men det var inte så länge sedan det kollades sist... Tror att det är ganska kört denna månad i och med blödningarna men man vet aldrig. Har lite mer tålamod med att vänta på plusset nu än jag hade i början vilket känns så skönt! Försöker hitta det positiva med ett minus, som att jag inte behöver ha graviditetsillsmående under påsken ;) Jag lovar att jag inte är lika lugn närmare bim ...
Vill bara tipsa er tjejer om att Apoteket.se just nu har webbpris på CB digital 149:- för 2-pack och idag har de dessutom 20 % extra för att det är alla -ns dag om man anger koden KRAM i kassan, så då kostar ett 2-pack bara 119:-
Ha en fin dag!
Dag 20 idag och börjat testa med digitalt ÄL test. Negativt. Har 6 st kvar och ska testa med dem. Hoppas på ÄL under de kommande dagarna.
Har ju aldrig fått positivt på ÄL test, men nu ska jag prova digital. Har fyra barn, så ÄL hade jag ju trots alla negativa test.
När jag drog ut stickan ur ÄL testet idag såg jag att strecken var nästan lika starka. Så kanske på gång snart...
Är ju bara på BIM+5 om cykeln är densamma som innan missfallet, så egentligen vet jag inte vilken dag jag är på :0 tänkte testa i helgen bara för säkerhets skull. Har plussat på BIM+4 tidigare :0
Vill bara tipsa er tjejer om att Apoteket.se just nu har webbpris på CB digital 149:- för 2-pack och idag har de dessutom 20 % extra för att det är alla -ns dag om man anger koden KRAM i kassan, så då kostar ett 2-pack bara 119:-
Ha en fin dag!
Okey ja då är det ju svårt att veta, ja men till helgen borde du väl verkligen få ett säkert resultat då :)
SKOJ med urinvägsinfektion och antibiotikakur så här lagom inför ÄL...
Nu blir jag tokig på min kropp. Brukar ha en follikulär fas på 15-17 dagar. Och denna cykeln tänkte jag köra med äl-tester hela min fertila period just för att kolla hur min stegring går till, och till min stora förvåning fick jag ett positivt äl-test idag, 9 dagar efter mens. Min äl är nu beräknad runt 16/2 istället för 19/2. Någon annan som har haft en sådan stor skillnad på sin follikulär fas ?
Nu återstår det väl bara att se ifall tempen stiger inom 48h och i så fall har jag bim 3/3 istället för 6/3.
Kan tillägga att jag hade ett x i aug och fick operera bort ena äggledaren och att jag förra månaden hade utebliven äl.