• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Meej
    Lindsey77 skrev 2018-02-15 07:09:02 följande:

Fick positivt på digitalt ÄL test idag, fast gubbe! Är så glad, har aldrig fått positivt förrän jag nu testat digitalt!

BIM blir då 1 eller 2 mars...

Härligt! Blir mer och mer övertygad om att digitalt är the way to go. Får nog köra det nästa gång.
  • joannaq
    Lindsey77 skrev 2018-02-15 07:09:02 följande:

Fick positivt på digitalt ÄL test idag, fast gubbe! Är så glad, har aldrig fått positivt förrän jag nu testat digitalt!

BIM blir då 1 eller 2 mars...

Härligt!! Jag har haft blinkande gubbe i 3 dagar nu men beräknad äl är lördag , så mycket roligare med dessa digitala än stickor Solig Känns som man verkligen inte kan missa sin äl då Hjärta

Lycka till nu {#emotions_dlg.flower}
  • Emhy89
    joannaq skrev 2018-02-15 08:47:48 följande:
    Härligt!! Jag har haft blinkande gubbe i 3 dagar nu men beräknad äl är lördag , så mycket roligare med dessa digitala än stickor Solig Känns som man verkligen inte kan missa sin äl då Hjärta

Lycka till nu {#emotions_dlg.flower}
    Åh, om det inte tar sig denna månad så börjar jag nog med digitala nästa försök. Inte kört med stickor tidigare, men det verkar ju så mycket bättre med digitalt. Plus att nu när jag saknar en äggledare kanske det kan vara värt att hålla lite extra koll på ägglossningarna.
  • joannaq
    Emhy89 skrev 2018-02-15 09:04:25 följande:
    Åh, om det inte tar sig denna månad så börjar jag nog med digitala nästa försök. Inte kört med stickor tidigare, men det verkar ju så mycket bättre med digitalt. Plus att nu när jag saknar en äggledare kanske det kan vara värt att hålla lite extra koll på ägglossningarna.
    Ja det känns mycket säkrare med digitalt än att behöva tolka dessa stickor hela tiden Oskyldig

Jaha gör du det Rynkar på näsan Ja då kan det nog vara bra att ha lite extra koll Hjärta
  • PowerL

Idag har jag positiva ältest.

Räknar ni bim 14 dagar efter positivt ältest?

• whisla
    PowerL skrev 2018-02-15 13:06:54 följande:

Idag har jag positiva ältest.

Räknar ni bim 14 dagar efter positivt ältest?

Jag räknar BIM 14 dagar från ÄL inte från positivt ÄL-test, för ibland är det en eller två dagar efter positivt test till ÄL.
  • Lindsey77
    Meej skrev 2018-02-15 07:14:38 följande:
    Härligt! Blir mer och mer övertygad om att digitalt är the way to go. Får nog köra det nästa gång.
    Jag har tagit hundratals ÄL stickor och stavat, men inga positiva. Bara sett stegring. Ja, jag är säker på att jag haft ÄL. Nr 4 blev till trots negativa test.

Igår fick jag en rund ring, och idag fast gubbe. Varför fick jag inte en blinkande gubbe igår? Började jag testa för sent? För jag borde ju haft hög fertilitet igår?

Jag är i alla fall glad över mitt positiva test!!
  • joannaq
    Lindsey77 skrev 2018-02-15 13:35:23 följande:

Jag har tagit hundratals ÄL stickor och stavat, men inga positiva. Bara sett stegring. Ja, jag är säker på att jag haft ÄL. Nr 4 blev till trots negativa test.

Igår fick jag en rund ring, och idag fast gubbe. Varför fick jag inte en blinkande gubbe igår? Började jag testa för sent? För jag borde ju haft hög fertilitet igår?

Jag är i alla fall glad över mitt positiva test!!

Oj det va konstigt jag fick rund ring i söndags så hoppade över måndag men tisdag onsdag och idag blinkande gubbe, beräknad äl på lördag. Men använde du morgonurin igår?

Härligt med fast gubbe :)
  • PowerL
    whisla skrev 2018-02-15 13:23:44 följande:

Jag räknar BIM 14 dagar från ÄL inte från positivt ÄL-test, för ibland är det en eller två dagar efter positivt test till ÄL.

Men det är ju svårt att veta när äl faktiskt sker :-/
  • Lindsey77
    joannaq skrev 2018-02-15 13:41:46 följande:
    Oj det va konstigt jag fick rund ring i söndags så hoppade över måndag men tisdag onsdag och idag blinkande gubbe, beräknad äl på lördag. Men använde du morgonurin igår?

Härligt med fast gubbe :)
    Japp, morgonurin även igår.
Svar på tråden BIM MARS 2018