BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Oj jag har varit helt ute och cyklat. Fick nääääästan positivt på ältest nu och negativt gravtest. Så jag har väl äl inom några dagar Trodde jag redan haft det. Kroppen är lite klurig sen jag slutade på pillerna... Ska fortsätta testa med äl-tester och sen får vi se vad bim blir.
Oj jag har varit helt ute och cyklat. Fick nääääästan positivt på ältest nu och negativt gravtest. Så jag har väl äl inom några dagar Trodde jag redan haft det. Kroppen är lite klurig sen jag slutade på pillerna... Ska fortsätta testa med äl-tester och sen får vi se vad bim blir.
Ja det är snurrigt faktiskt :0 ska jag ta ett clearblue early i helgen eller digitalt? :*
Hua undra hur mycket jag lagt på ägglossningstest, gravtest och naturläkemedel egentligen :/ måtte detta inte ta lång tid nu innan ägglossningen kommer igång, går väl i personlig konkurs då hehe. *klickade precis hem äl-test och gravtest igen..*
Ja men prova med ett early då? Men tror att man kan ta det digitala några dagar innan bim oxå :) I Läs på dem innan du köper <3
Ah får göra det :) känns för bra för att vara sant att vi plussar direkt efter missfall, utan en mens inrökande :/ skadar ju inte att ta ett test igen <3
Nu är dags för den eviga väntan full av överanalysering haha
Brukar alltid ha ÄL på dag 15 egentligen, men är idag på dag 13 eller 12. Lite osäker på vilken dag mitt tidiga MF startade eftersom jag hare spottings.
Har testat varje morgon en vecka. Igår morse va det ingen stegring, idag på morgonen en liten stegring och nu på kvällen ingenting igen!
Jag missar alltså stegringen på stickan men har ?mensvärk? och fick idag för första gången en spotting vid ÄL.
Så vi ringde donatorn och gjorde en inseminering nu på kvällen.
Åh snälla säg att vi alla får härliga +++++ i mars !!
Ja men det skulle ju vara fantastiskt!! Ska be hårt för er <3
Ah får göra det :) känns för bra för att vara sant att vi plussar direkt efter missfall, utan en mens inrökande :/ skadar ju inte att ta ett test igen <3
Fick positivt på digitalt ÄL test idag, fast gubbe! Är så glad, har aldrig fått positivt förrän jag nu testat digitalt!
BIM blir då 1 eller 2 mars...