• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • PowerL

Har haft positiva ältest i förrgår och igår. Idag är det starkt, nästintill positivt men kan nog inte räknas som det. Då bör äl ske nu närsomhelst va? Hade sex i förrgår och igår. Hinner inte fler gånger i helgen tyvärr. Men det bör räcka va?

• Jeex

Får ändra min bim 6/3 till 3/3 nu när min äl lever loppan ;)

BIM mars:

1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder

2/3 Meej, carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Joannaq, Neptun, Liten 2018

3/3 Joozzaan, Lebbmusen, SofiaS95, Entriss, Jeex

4/3 Sofiaaaaaa

5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa

6/3 PowerL, Emhy89, hoefilter, XAHHA92

7/3 TouchOfRed, Blåstjärna

8/3 LillaMy08

10/3 Långväntanefterdig

12/3 Lillefiddelin

13/3- maria1992

18/3 Elsaida

------------------------------------------

Vi som fått +

• Elsaida
    joannac skrev 2018-02-16 11:43:27 följande:

Håller tummarna för ett plus i mars för dig! jag har bim 12/3, denna eviga väntan.. kram på dig!

Tack fina du
  • Lindsey77
    joannaq skrev 2018-02-16 12:12:43 följande:
    Ja känns toppen då vet man att man funkar typ :)

Ja jätte kul! Mitt bim blev ändrat till 3/3 :)
    Jag skrev fel. Blandade ihop dagarna. :) Fick ju positivt på ÄL testet igår, så det skiljer ju bara 24 timmar, ha ha

Får hålla koll på när du gravtestar dig. Får du positivt, borde jag också ha chans. :)
  • joannaq
    Lindsey77 skrev 2018-02-16 21:31:34 följande:

Jag skrev fel. Blandade ihop dagarna. :) Fick ju positivt på ÄL testet igår, så det skiljer ju bara 24 timmar, ha ha

Får hålla koll på när du gravtestar dig. Får du positivt, borde jag också ha chans. :)

Okey haha så spännande :D Jag vågar nog inte testa innan bim :P Har väldigt äl "smärta" idag/nu och fick till det men mannen i morse och ska snart försöka igen haha va knäpp man känner sig <3
  • sofiaaaaaa

Jag trodde jag skulle ha ÄL imorn, men tog ÄL test precis och ingen gubbe. Borde det inte komma upp dagen innan iaf? Hade molvärk och känning igårkväll så trodde den va på G så tog test igårkväll också (alltså 2 test igår, känns som jag slösar dom nu, hehe så dyra). Men till min fråga kan man ha ÄL utan att det visar på testen?

• Lindsey77
    sofiaaaaaa skrev 2018-02-17 08:26:42 följande:

Jag trodde jag skulle ha ÄL imorn, men tog ÄL test precis och ingen gubbe. Borde det inte komma upp dagen innan iaf? Hade molvärk och känning igårkväll så trodde den va på G så tog test igårkväll också (alltså 2 test igår, känns som jag slösar dom nu, hehe så dyra). Men till min fråga kan man ha ÄL utan att det visar på testen?

De digitala ÄL testen ska man endast ta en gång varje morgon. Sen jämför testet varje dag, för att hitta en stegring.

ÄL test är inte helt tillförlitliga. Man kan ha ÄL trots negativt test samt ingen ÄL trots positivt.
  • Theresu

Jag hakar på, BIM 4/3?? Håller på med dessa CB nu och är inne på 4 dagen med blinkande gubbe (hög fertilitet), hoppas hoppas på fast gubbe imorgon (maximal fertilitet)!!

• Jeex
    sofiaaaaaa skrev 2018-02-17 08:26:42 följande:

Det kan ju vara så att du har en kort lh-stegring och då är det lätt att missa själva stegringen. Läste någonstans att om man skulle ha en kort så är det bäst att testa mitt under dagen.

Så absolut kan man få äl trots inga positivta tester.
Svar på tråden BIM MARS 2018