BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Har haft positiva ältest i förrgår och igår. Idag är det starkt, nästintill positivt men kan nog inte räknas som det. Då bör äl ske nu närsomhelst va? Hade sex i förrgår och igår. Hinner inte fler gånger i helgen tyvärr. Men det bör räcka va?
Får ändra min bim 6/3 till 3/3 nu när min äl lever loppan ;)
BIM mars:
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder
2/3 Meej, carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Joannaq, Neptun, Liten 2018
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, SofiaS95, Entriss, Jeex
4/3 Sofiaaaaaa
5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa
6/3 PowerL, Emhy89, hoefilter, XAHHA92
7/3 TouchOfRed, Blåstjärna
8/3 LillaMy08
10/3 Långväntanefterdig
12/3 Lillefiddelin
13/3- maria1992
18/3 Elsaida
------------------------------------------
Vi som fått +
Vill tipsa om ett fotoprojekt av en kvinna som kartlagt sin cykel både vad gäller temperatur, sekret, livmodertapp, känsla och utseende. Så häftigt och lärorikt! In och kolla!
beautifulcervix.com/cervix-photo-galleries/photos-of-cervix/
Håller tummarna för ett plus i mars för dig! jag har bim 12/3, denna eviga väntan.. kram på dig!
Jag skrev fel. Blandade ihop dagarna. :) Fick ju positivt på ÄL testet igår, så det skiljer ju bara 24 timmar, ha ha
Får hålla koll på när du gravtestar dig. Får du positivt, borde jag också ha chans. :)
Jag trodde jag skulle ha ÄL imorn, men tog ÄL test precis och ingen gubbe. Borde det inte komma upp dagen innan iaf? Hade molvärk och känning igårkväll så trodde den va på G så tog test igårkväll också (alltså 2 test igår, känns som jag slösar dom nu, hehe så dyra). Men till min fråga kan man ha ÄL utan att det visar på testen?
Jag trodde jag skulle ha ÄL imorn, men tog ÄL test precis och ingen gubbe. Borde det inte komma upp dagen innan iaf? Hade molvärk och känning igårkväll så trodde den va på G så tog test igårkväll också (alltså 2 test igår, känns som jag slösar dom nu, hehe så dyra). Men till min fråga kan man ha ÄL utan att det visar på testen?
Jag hakar på, BIM 4/3?? Håller på med dessa CB nu och är inne på 4 dagen med blinkande gubbe (hög fertilitet), hoppas hoppas på fast gubbe imorgon (maximal fertilitet)!!