BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Åh, hade bestämt mig för att inte räkna ut eventuellt bf datum innan jag fått plusset men nu gjorde jag det i alla fall och bf skulle vara på vår bröllopsdag. Hur perfekt vore inte det då?! (Kommer garanterat inte att bli gravid den här månaden bara för det...)
Åh, hade bestämt mig för att inte räkna ut eventuellt bf datum innan jag fått plusset men nu gjorde jag det i alla fall och bf skulle vara på vår bröllopsdag. Hur perfekt vore inte det då?! (Kommer garanterat inte att bli gravid den här månaden bara för det...)
Hörrni hörrni. Har en ruggigt bra känsla den här månaden, hur känner ni?
För mig är det oklart om min cykel är 28 eller 32 dagar, så från idag fram till den 20:e blir det åka av
Är så fruktansvärt otålig så jag försöker fördriva tiden med att träna så länge och fick in hela 4 pass föra veckan
Hur får ni tiden att gå i väntan på ÄL och sedan BIM?
BIM imorrn och spottings idag så hoppar in här med lite ledset hjärta. Imorgon blir det till att rycka upp sig och ladda för ny månad. Vad var oddsen för att lyckas på första försöket ändå? Var dock så otroligt skengravid så behöver definitivt en dag för ladda om.
Ja det är super jobbigt!! Har inte testat rosenrot. Men denna månad testar jag apiforce och bisolvon. Någon som testat?
Åh jag ska med prova apiforce denna månad, hur tar du dom? Tar du en på morgonen ? Läste någonstans att man skulle ta på kvällen för att tabletterna har bättre verkan under natten.. hm. Hur länge har du tagit? :) hoppas på att få igång min ägglossning av dom !
Jag tar en på morgonen innan frukost första mensdag fram till ÄL. Har oxå hört om kvällen. Jag har lite svårare å komma ihåg dom då så tar på morgonen mest för jag fått in rutinen på det ;). Detta är min 3?e månad med apiforce och första med bisolvon. Förra gången plussa jag på första månaden med apiforce men denna gång verkar det gå segare. Känner av mer ÄL av dom än utan så det tror jag absolut du kommer få igång din ÄL :).