BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
www.familjeliv.se/forum/thread/61096194-svagt-plus-eller-spokstreck-traden-for-oss-som-behover-hjalp-att-analysera-svaga-graviditetstester/19728
Om någon orkar gå in och kolla. Som hon hade på sitt test (som jag svarade på) hade jag imorse. Tänkte aldrig själv på att ta bild :(
Vad tror ni? <3
Ååh jag hoppar gärna in här, har bim i slutet av februari, är mitt första om allt går som de ska ???? jag längtar så otroligt efter ett plus
Håller tummarna för dig nu :) hoppas att min ägglossning vill dyka upp, jag provar nog till kvällen så får vi se ;)
www.familjeliv.se/forum/thread/61096194-svagt-plus-eller-spokstreck-traden-for-oss-som-behover-hjalp-att-analysera-svaga-graviditetstester/19728
Om någon orkar gå in och kolla. Som hon hade på sitt test (som jag svarade på) hade jag imorse. Tänkte aldrig själv på att ta bild :(
Vad tror ni? <3
Är det den bilden med två test på?
Om det röda är gravtest så ser jag inget andra streck tyvärr. Men kan inte ältest ge utslag vid mens?
Ta ett digitalt så slipper man spekulera <3
Ser man något där? :0 har beställt ett digitalt :)
Ja men där syns det något :) Det kan mycket väl vara positivt <3
Jag skulle absolut ta ett cb digitalt för att vara helt säker och ännu hellre vänta till BIM så du inte blir besviken i onödan