• saijda
    joannaq skrev 2018-02-13 20:41:18 följande:

Är det den bilden med två test på?

Om det röda är gravtest så ser jag inget andra streck tyvärr. Men kan inte ältest ge utslag vid mens?

Ta ett digitalt så slipper man spekulera <3

Ser man något där? :0 har beställt ett digitalt :)
  • saijda
    joannaq skrev 2018-02-14 00:38:57 följande:

Ja men där syns det något :) Det kan mycket väl vara positivt <3

Åh hoppas hoppas!!!

Rekommenderar du något speciellt test? Använda mig utan vanliga rfsu stickan. Funderar på clearblue early test? :)

Eller kanske ska vänta några dagar. Frågan är hur länge bara? :0
  • saijda
    joannaq skrev 2018-02-14 08:51:13 följande:

Jag skulle absolut ta ett cb digitalt för att vara helt säker och ännu hellre vänta till BIM så du inte blir besviken i onödan

Jag ska göra det, tänkte i helgen om jag kan hålla mig :0 är på BIM+5 om cykeln kom tillbaka i takt direkt. Men kan ju vara senare med :0
  • saijda
    joannaq skrev 2018-02-14 10:44:17 följande:

Ja på bim+5 borde du få rätt svar, men man har ju hört om de som aldrig plussat, en släkting till mig blev det så för :/ Men hon va gravid ändå.

Är ju bara på BIM+5 om cykeln är densamma som innan missfallet, så egentligen vet jag inte vilken dag jag är på :0 tänkte testa i helgen bara för säkerhets skull. Har plussat på BIM+4 tidigare :0
  • saijda
    joannaq skrev 2018-02-14 11:47:59 följande:

Okey ja då är det ju svårt att veta, ja men till helgen borde du väl verkligen få ett säkert resultat då :)

Ja det är snurrigt faktiskt :0 ska jag ta ett clearblue early i helgen eller digitalt? :*
  • saijda
    joannaq skrev 2018-02-14 21:40:36 följande:

Ja men prova med ett early då? Men tror att man kan ta det digitala några dagar innan bim oxå :) I Läs på dem innan du köper <3

Ah får göra det :) känns för bra för att vara sant att vi plussar direkt efter missfall, utan en mens inrökande :/ skadar ju inte att ta ett test igen <3
  • saijda
    joannaq skrev 2018-02-14 22:26:08 följande:

Ja men det skulle ju vara fantastiskt!! Ska be hårt för er <3

Ja helt obeskrivligt <3 tack!!!
  • saijda

Ingen mens idag, tempen ligger fortfarande på 36.9 grader och inget pluss :( förstår ingenting! Får ringa till gyn imorgon och prata med dem :0 någon som har haft missfall som har varit med om detta?

• saijda
    SweetDelight skrev 2018-02-19 11:11:57 följande:

Hej igen!

Jag har varit väldigt inaktiv här ett tag nu. Vi har nyligen flyttat och allt har helt enkelt varit lite kaosaktigt.

Mitt i allt detta så fick jag besked om att jag har cellförändring på livmodertappen. Har varit på cellprovtagning nummer två och väntar svar på om man kommer behöva göra en biopsi. Med största sannolikhet är det ingen fara utan läker ut av sig själv.

Nu till min fråga, borde vi pausa bebisverkstaden tills beskedet kommit eller ska man fortsätta som vanligt?

Frågade BM men hon ville inte riktigt svara.

Jag har också cellförändringar (lätta) och hon hos gyn sa att det inte är någon fara att fortsätta som vanligt. Min svärmor hade också cellförändringar men de försvann i samband med graviditet :)
  • saijda

Godmorgon, idag dök min mens äntligen upp efter missfallet den 11 januari. Så jag får hoppa in i mars-tråden här :) Håller tummarna hårt för oss alla <3

• saijda
    Emhy89 skrev 2018-02-20 08:08:14 följande:

Välkommen! Tråkigt att höra om missfallet men välkommen hit med nytt hopp och nya tag :)

Finns en BIM-lista längre bak i tråden som du kan kopiera in och fylla i 

Heja oss!

Tack så mycket, för båda <3 ah jag såg den listan men vet inte BIM helt säkert ännu, eller ÄL för den delen, pga att denna cykel var längre än mina förra cyklar pga missfallet :(

Heja heja <3
  • saijda
    SweetDelight skrev 2018-02-21 08:17:14 följande:

Va skönt att höra. Tyckte det kändes lite skumt att bm inte ville svara. Men då kör vi på som vanligt! :)

Ja verkligen skönt, ska dit på återbesök nu i augusti så hoppas dem är borta :)

Jag förstår det, vet du vilken grad du har än? Jag skulle ringa och rådfråga annars. Men vi kör på som vanligt iaf <{
Svar på tråden BIM MARS 2018