Chic<3 skrev 2018-02-13 20:57:22 följande:
Ja det är verkligen lurigt, hoppas din hinnsvepmnig gör nytta det gjorde det knappt för mig men jag verkar vara trög startad med massa verkar p starka men öppnar mig knappt. Nu har jag ju i ju för sig inget mer val än snitt som jag mer ön gärna skulle slippa!
Skönt att du verkar ha allting klart, jag har hur mkt som helst p fixa här hemma å så massa födelsedagar och en tripp till Kungsberget innan ankomst så känner mig grymt stressad och sover dessutom dåligt på natten p.g.a. Kliatacker.
Ja men samtidigt vet ja inte om ja vill göra hinnsvepning.. kanske bara får ont utan att det händer något. Haha.
Ja allt är klart. Några småsaker men de tar ja en annan dag.. nu e de mest kläder som ska ordnas o vikas o sorteras.. blä. :-P
Men nått annat ja åkt på som gör så ooooont är utslag/eksem/svamp eller va tusan det är jag fått i ljumsken och lite upp på muffen (fint ordval)
Svider o gör ont när ja går. Smörjer för tillfället med pevaryl o så får vi se vad bm säger i morgon... det här kan ja ju inte ha.. isch. Aldrig haft svamp i hela mitt liv, eller uvi.. vet ju inte hur sånt känns