• Anonym (Sg)

Ner 10-15 kg till sommaren.

Börjar på riktigt imorgon.

Väger in mig då och ska även gå på mitt första gympass för iår!

Förutom att att gå och träna var vecka så ska jag gå minst 5 km var dag samt så ska jag inte äta efter 19 på kvällarna.

Någon som kanske vill hänga på?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-01-08 15:49
    Invägning: 75,3 kg.

• Svar på tråden Ner 10-15 kg till sommaren.
  • Novis

Kul att d många som hänger på nu!

Min man fick natta barnen så nu e jag klar med mitt träningspass!

Igår va ja på gymmet kl 22 å va hemma 00.10. Lite segt men jag älskar å träna

På kvällar då jag känner att jag inte behöver bekymra mig om barnen då de sover.

Gud! Jag är en person som också är sån. Ibland ger man upp för lätt när allt känns så jobbigt!

Men så kommer d bli ngra dagar fram över då å då men man ska försöka ha en stark disciplin och vilja! Det ligger i PSYKET!!!

längtar å ställa mig på vågen på fre!

• kokos
    Anonym (Floppy) skrev 2018-01-09 14:03:52 följande:

Hallå! Jag hänger på. Fick precis diagnosen diabetes och det tände eld under rumpan kan jag säga.

164 cm

93 kg

Mål: 70 kg

Tagit bort onyttigt ur kosten, tränar 30 minuter om dagen. Räknar inte kalorier men vet ungefär vad det jag äter ligger på...

Har invägning på söndagar.

Går du på behandling för diabetes? Man får sig en tankeställare när man får diagnosen.
  • kokos

Första dagen avklarad! Jag vägde in mig på 83 kg. Är 168 cm lång. Kommer väga mig på fredagar framöver.

• Anonym (Floppy)
    kokos skrev 2018-01-09 21:43:37 följande:

Går du på behandling för diabetes? Man får sig en tankeställare när man får diagnosen.

Nej inte än. Precis fått diagnos som sagt. Mitt mål är att inte behöva medicin så småningom.
  • legomum

Vad duktiga alla är. Idag blir det ingen träning alls utöver det jag rör mig i vardagen.
    Har alldeles för mycket träningsvärk i hela kroppen (videon i inlägg #74 är grym) och två dagar på raken behöver kroppen nog vila lite.

Vad kör ni för träning? Vore kul att få tips

• Anonym (Floppy)

Jag kör xtrainer och hantlar hemma.

• frökenBea
    Hararochkaniner skrev 2018-01-09 13:38:42 följande:

Hej. Jag hänger på. Börjar imorgon. Tänkte prova att göra som Nigella Lawsons man och köra äggdieten.

Har ingen våg men sist jag vägde mig så behövde jag gå ner 18kg så jag siktar på 20 kg innan sommaren är slut.

Vad är äggdieten?
  • bullen1984

Hänger på här! 

Vägde in mig på 80,6 igår. Har inte tränat på ett år(!!) pga medicinering och skador. 

Jag ligger på en kost på 1600 kalorier och planerar att gå ned 1 kilo i veckan med träning och powerwalks. Har kört 4 pass hitills. Idag -vilodag så jag inte tar i för hårt i början och blir skadad igen. 

nu kör vi!!

• Anonym (-15)

Idag blir en till dag med utmaningar! Vi ska vara på vitt nästan hela dagen, vilket gör att jag inte har tillgång till Micro.

Blir frukost vid 9 och vid 15 har jag ett ägg och yoghurt med mig. Men vid 12 behöver lunchen intas.

Hur gör ni andra om ni är på vift?:)

• bullen1984
    Anonym (-15) skrev 2018-01-10 07:27:22 följande:

Idag blir en till dag med utmaningar! Vi ska vara på vitt nästan hela dagen, vilket gör att jag inte har tillgång till Micro.

Blir frukost vid 9 och vid 15 har jag ett ägg och yoghurt med mig. Men vid 12 behöver lunchen intas.

Hur gör ni andra om ni är på vift?:)

Jag har alltid med mig en sallad till lunch. den behöver inte värmas och är nyttig och fräsch!
Svar på tråden Ner 10-15 kg till sommaren.