BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Jag plussade i morse!!
Har tyckt det varit så jobbigt att ta test och bli besviken gång på gång när det visas "Inte Gravid" på displayen därför väntade jag länge över BIM denna gång och möttes av ett "Gravid 2-3 veckor " i morse! BF 3/9 enligt app!
Vet ni om det finns någon anonym liknande grupp på familjeliv istället för att gå med i gruppen på Facebook? Eller ni alla går över och fortsätter prata där? Vill vara anonym några veckor till. Vi är ju fortfarande inte så långt gångna (bf 8/9).
Ja, det är det. Din med? :)
Väljer man hemlig och inte bara sluten så syns den inte för icke-medlemmar. Om man av misstag valt sluten så kan vänner få förslag o.s.v.
Hejsan. Hoppar in här!
Plussade i onsdags, imorgon är det 4+0. Hade äl 23 dec!
Fick ett mf i Jan förra året, så vi har försökt 11 månader nu. Jag har en son på 10 i år och en dotter som blir 6år i år, fästmannen har två döttrar sen innan på 12 och 11år.
Jag mår illa på kvällarna, är tröttare, ena bröstet ömmar, halsbränna och svullen mage.
Tog ett nytt test imorse och det har ökat i styrka... Det känns tryggt. Men det kanske är vanligt att det ökar i början för att om nån dag /vecka minska igen? Om man skulle få mf menar jag?
Glömde... Jag är 28år och mannen min 37år.
Bf är 13-14 sept.
Hejsan. Hoppar in här!
Plussade i onsdags, imorgon är det 4+0. Hade äl 23 dec!
Fick ett mf i Jan förra året, så vi har försökt 11 månader nu. Jag har en son på 10 i år och en dotter som blir 6år i år, fästmannen har två döttrar sen innan på 12 och 11år.
Jag mår illa på kvällarna, är tröttare, ena bröstet ömmar, halsbränna och svullen mage.
Tog ett nytt test imorse och det har ökat i styrka... Det känns tryggt. Men det kanske är vanligt att det ökar i början för att om nån dag /vecka minska igen? Om man skulle få mf menar jag?
Väljer man hemlig och inte bara sluten så syns den inte för icke-medlemmar. Om man av misstag valt sluten så kan vänner få förslag o.s.v.
Spännande! Nä, jag har en 2,5-åring sen innan. Men jag känner mig inte särskilt erfaren. Jag har glömt typ allt och blir helt förvånad då jag läser mina anteckningar från förra graviditeten.