• fhkb

BF September 2018

Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.

• Svar på tråden BF September 2018
  • mjmp

Finns det något sätt att vara med i Facebook-gruppen UTAN att vänner ser att man är medlem?! ????

• loppanluure

Hoppar också in här! BF 8/9.. Symtom illamående, trötthet utan dess like, och ett jäkla humör. Och denna molvärk! Tycker inte om den alls ...Tungan ute

• Seldno

Hej,
    Gjorde cb early test och fick positivt på nyårsafton bim - 7 dagar. Haft såna tydliga indikation som yr, huvudvärk, molandevärk och störrebröst. Första barnet på första försöket och är 24 år :)

• Seldno
    Seldno skrev 2018-01-02 12:06:30 följande:

Hej,
    Gjorde cb early test och fick positivt på nyårsafton bim - 7 dagar. Haft såna tydliga indikation som yr, huvudvärk, molandevärk och störrebröst. Första barnet på första försöket och är 24 år :)

Juste bf 15-12/9 :)
  • 998877

Bf 8/9. Kan vi inte fortsätta prata här? På Facebook är man ju inte längre anonym.

• Wunja

Hej, hoppar in här också, tog ett positivt i förrgår på bim-5, bf 12 september :) har en son på 3 år sedan innan som fyller år 17 september, täta födelsedagar om det går som det ska :) fick ett missfall (ma) i slutet av augusti i vecka 11. Äntligen tog det sig <3

Finns det någon stängd grupp på Facebook, vet ni det?

Grattis till er plus :D

• saijda
    mrsLina skrev 2018-01-02 06:48:51 följande:

Sov hela natten och vaknade 6 pigg som attan. Suck. Haha är i v6 går snart in i 7. Är hungrig som bara den. Ömma bröst, kissar konstant. Har gått in i en förhoppning att jag kanske inte får ngt illamående då mamma aldrig hade det. Men vi får se.

Vad har du för symtom?

Vad skönt för dig! :) jag går in i vecka 7 på fredag :D

Mina symtom är extremt illamående, ömma och svullna bröst, trötthet och kissnödig ständigt ^^

Snark har kontaktat MVC som ligger nära mitt jobb, nu men de ringer upp först imorgon :( kanske ska pröva och ringa till MVC nära vår nya lägenhet också.

Har du bokat in tid hos MVC ännu? :)
  • Hoothoot
    mjmp skrev 2018-01-02 09:40:03 följande:

Finns det något sätt att vara med i Facebook-gruppen UTAN att vänner ser att man är medlem?! ????

Ja eftersom gruppen är hemlig så ser ingen att du är med i den, därför du inte kan söka efter gruppen utan måste bli inbjuden :)
  • 998877

Era konton syns väl på Facebook även om ni bjuder in? Man är alltså inte anonym inom gruppen?

Svar på tråden BF September 2018