BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Exakt så såg mitt predictor early ut!! Sedan plussade jag med två till test efter det, så grattis!!! :)
Hej! Jag vill gärna vara med i den hemliga FB-gruppen. Har skickat mail på meddelande men får inget svar eller inbjudan. Kan någon annan fixa så jag blir inbjuden?
Hej! Jag vill gärna vara med i den hemliga FB-gruppen. Har skickat mail på meddelande men får inget svar eller inbjudan. Kan någon annan fixa så jag blir inbjuden?
Hejsan alla plussade imorse på bim -4 och kan inte fatta att det är sant! Fjärde försöket och bebis nr #4, mina 3 andra barn är 9,5 och 5 år gamla jag är 27 år och sambon är 31 år. BF beräknad till den 12 september
Shit. Vet inte hur detta ska gå. Tog en tupplur på 1.5 timme efter jobbet idag då jag ska jobba natt imorgon och vill försöka vara uppe senare än 9 ikväll... Nu är klockan 8 och jag orkar verkligen inte längre. Tänkte sova en stund och se om jag vaknar pigg någongång under natten. Men hur ska jag klara av flera nätter? ????
Upplever någon annan att deras bröstvårtor står i princip hela tiden? Haha
Shit. Vet inte hur detta ska gå. Tog en tupplur på 1.5 timme efter jobbet idag då jag ska jobba natt imorgon och vill försöka vara uppe senare än 9 ikväll... Nu är klockan 8 och jag orkar verkligen inte längre. Tänkte sova en stund och se om jag vaknar pigg någongång under natten. Men hur ska jag klara av flera nätter? ????
Tog detta igår på kvällen på äl+14 så allt verkar vara i sin ordning gick in i vecka 5 (4+0) idag!
Jag vet hur du känner. Känns som jag sover hela tiden och är trött dygnet runt. En utav dagarna sov jag cirka 15 timmar, först natten och sedan resterande på dagen. Helt galet och detta var innan jag plussade typ :0
Haha ja hela tiden känns så skumt! ^^
Har du några andra symtom? Vilken vecka är du i?
Godmorgon tjejer! Hur mår ni? Själv har jag sovit kanske 2-3 timmar och är helt slut.. hade ganska mycket molvärk hela natten och så drömde jag att jag började blöda så nu är jag superrädd för missfall känns som att det rinner till hela tiden men det är bara flytningar och det har varit så sen igår.