BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Jag plussade idag vecka 4+2 beräknad förlossning 11/9 enligt senaste mens. Gick fortare att bli gravid än jag trodde, slutade med cerazette i mitten på juli. Fick tillbaka mensen i oktober.
Jag fyller 24 år i mars, första barnet :)
Finns det någon hemlig fb grupp? Hade varit så skönt att få skriva lite ?hemligheter? så att inga obehöriga ser ????
Finns det någon hemlig fb grupp? Hade varit så skönt att få skriva lite ?hemligheter? så att inga obehöriga ser ????
Jag plussade idag vecka 4+2 beräknad förlossning 11/9 enligt senaste mens. Gick fortare att bli gravid än jag trodde, slutade med cerazette i mitten på juli. Fick tillbaka mensen i oktober.
Jag fyller 24 år i mars, första barnet :)
Hej!
Fick mig en liten chock under mellandagarna då testet visade positivt! Vi är dock glada och förväntansfulla.
Har en liten på snart 11 månader och jag är nog beräknad 5/9 om jag inte räknat helt fel! :)
Hej
Jag är gravid V5 4+1 enligt appen. Nästa vecka ska jag träffa mvc.
Det är min första gång som gravid och jag har ätit tabletter för en hypofyssjukdom som skulle göra det väldigt svårt för mig att lyckas bli gravid så jag är överlycklig!!
Men är det fler än jag som går och nojar över missfall?
När tänker ni berätta för familj/vänner?
Hehe, förstår det. ;) Åh, jag har inte värst många. Sååå tråkigt! Haha. Men bröstvårtorna är större och lite svullna och brösten gör ont till och från. Lite mindre aptit o molvärk bara. Kissar lite oftare än vanligt. Jag vill bara att det ska smälla till en morgon, haha! Du då?
Usch är så trött och känner mig nästan lite sjuk/influensa. Vet att det är vanligt men ska upp 6 imorgon och jobba 14 timmar! Inte så jättepeppad
Hej
Jag är gravid V5 4+1 enligt appen. Nästa vecka ska jag träffa mvc.
Det är min första gång som gravid och jag har ätit tabletter för en hypofyssjukdom som skulle göra det väldigt svårt för mig att lyckas bli gravid så jag är överlycklig!!
Men är det fler än jag som går och nojar över missfall?
När tänker ni berätta för familj/vänner?