• fhkb

BF September 2018

Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.

• Svar på tråden BF September 2018
  • Louise1994

Jag plussade idag vecka 4+2 beräknad förlossning 11/9 enligt senaste mens. Gick fortare att bli gravid än jag trodde, slutade med cerazette i mitten på juli. Fick tillbaka mensen i oktober.

Jag fyller 24 år i mars, första barnet :)

• mamiama

Finns det någon hemlig fb grupp? Hade varit så skönt att få skriva lite ?hemligheter? så att inga obehöriga ser ????

• mamiama

Finns det någon hemlig fb grupp? Hade varit så skönt att få skriva lite ?hemligheter? så att inga obehöriga ser ????

• mamiama

• Papillon93
    Louise1994 skrev 2018-01-05 15:26:26 följande:

Jag plussade idag vecka 4+2 beräknad förlossning 11/9 enligt senaste mens. Gick fortare att bli gravid än jag trodde, slutade med cerazette i mitten på juli. Fick tillbaka mensen i oktober.

Jag fyller 24 år i mars, första barnet :)

Grattis! Så häftigt, vi skiljer en dag i BF och ett år i hur gamla vi är!

Jag har BF 12/9 enligt NC och fyller 25 i år. Första barnet här med. :)
  • EKTT17

Hej!

Fick mig en liten chock under mellandagarna då testet visade positivt! Vi är dock glada och förväntansfulla.

Har en liten på snart 11 månader och jag är nog beräknad 5/9 om jag inte räknat helt fel! :)

• FrökenFiaLotta

Hej

Jag är gravid V5 4+1 enligt appen. Nästa vecka ska jag träffa mvc.

Det är min första gång som gravid och jag har ätit tabletter för en hypofyssjukdom som skulle göra det väldigt svårt för mig att lyckas bli gravid så jag är överlycklig!!

Men är det fler än jag som går och nojar över missfall?

När tänker ni berätta för familj/vänner?

• Atja
    Papillon93 skrev 2018-01-05 11:29:34 följande:

Hehe, förstår det. ;) Åh, jag har inte värst många. Sååå tråkigt! Haha. Men bröstvårtorna är större och lite svullna och brösten gör ont till och från. Lite mindre aptit o molvärk bara. Kissar lite oftare än vanligt. Jag vill bara att det ska smälla till en morgon, haha! Du då?

Ah samma som mig då, fast jag har väldigt ont i brösten. Kanske är lite svullen om magen,eller är det bara julmaten? Haha.. Nojjar över missfall och när man ska berätta för dom närmsta. Känns ju svinlänge att vänta till vecka 12! Hur tänker ni kring det?
  • Millannn

Usch är så trött och känner mig nästan lite sjuk/influensa. Vet att det är vanligt men ska upp 6 imorgon och jobba 14 timmar! Inte så jättepeppad

• Papillon93
    FrökenFiaLotta skrev 2018-01-05 21:47:22 följande:

Hej

Jag är gravid V5 4+1 enligt appen. Nästa vecka ska jag träffa mvc.

Det är min första gång som gravid och jag har ätit tabletter för en hypofyssjukdom som skulle göra det väldigt svårt för mig att lyckas bli gravid så jag är överlycklig!!

Men är det fler än jag som går och nojar över missfall?

När tänker ni berätta för familj/vänner?

Härligt! Jag ska också till MVC nästa vecka. Jag är väldigt nojig över missfall... :( har berättat för några vänner & ska berätta för min familj imorgon, vill kunna ventilera lite med mamsen :)
Svar på tråden BF September 2018