• fhkb

BF September 2018

Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.

• Svar på tråden BF September 2018
  • Annkarask
    mamiama skrev 2018-01-05 15:57:46 följande:

Finns det någon hemlig fb grupp? Hade varit så skönt att få skriva lite ?hemligheter? så att inga obehöriga ser ????

jag har skickat ett meddelande till dig. Behöver din mailadress :)
  • Annkarask
    EKTT17 skrev 2018-01-05 18:19:01 följande:

Hej!

Fick mig en liten chock under mellandagarna då testet visade positivt! Vi är dock glada och förväntansfulla.

Har en liten på snart 11 månader och jag är nog beräknad 5/9 om jag inte räknat helt fel! :)

Vad kul! Jag har en på 13 mån så nästan samma ålderskillnad då. Vill du vara med i vår hemliga FB grupp så skriv ett privat meddelande till mig med din mailadress :)
  • Annkarask
    Papillon93 skrev 2018-01-05 11:35:56 följande:

Jag vill också vara anonym ett tag till... har erfarenhet av att man kan få reda på graviditeter via fb på grund av att vänner får ?förslag? att gå med i gruppen de också. Jag fick förslag när min kompis va gravid, och det var sååå tidigt och lite småtråkigt att veta om.

Gruppen går inte att söka på. Därför jag behöver er mailadress för att kunna bjuda in. Ingen förutom vi som är med i gruppen ser den. Finns grupper som går att söka på så fler hittar den. Men inte vår ;)
  • Annkarask
    Papillon93 skrev 2018-01-05 13:06:33 följande:

JAHA! Jag har bara sett slutna grupper då. Haha! Men en hemlig grupp vore ju asnice! Är det någon här som skapat en så skriv ett meddelande till mig här på FL så kan jag skriva va jag heter på fb. :)

Fixat! Du har ett meddelande :)
  • Annkarask
    MalinM91 skrev 2018-01-05 06:10:08 följande:

Hej tjejer.

Grattis till alla plus! :)

Själv plussade jag den 23/12, berättade för sambon på uppersittarkvällen då han fick ett paket med testet i. Vi har två barn sen tidigare på 5 år och 3 år. Vi själv är 26 och han 31 :)

Vi bor i Stockholm.

Måste ju säga att jag aldrig mått så här dåligt så tidigt in i graviditeten, kan inte äta något utan att kräkas och kan knappt sova på nätterna pga illamående och huvudvärk.

BF 4/9 enligt Preglife.

Jag vill gärna vara med i fb gruppen

jag har skickat ett meddelande till dig, behöver din mailadress för att kunna bjuda in :)
  • Annkarask
    998877 skrev 2018-01-05 10:06:45 följande:

Vet ni om det finns någon anonym liknande grupp på familjeliv istället för att gå med i gruppen på Facebook? Eller ni alla går över och fortsätter prata där? Vill vara anonym några veckor till. Vi är ju fortfarande inte så långt gångna (bf 8/9).

Har skickat ett meddelande till dig. Vore väldigt kul om du vill vara med i når helt hemliga grupp som inte går att söka på. Alla respekterar att inte föra någon information vidare :)
  • Annkarask
    Sindriel skrev 2018-01-02 10:21:52 följande:

Finns det nån annan som kan bjuda in till Facebook gruppen? :)

Rocker_girl_90@hotmail.com

Haft lite fullt upp men nu har du fått en inbjudan vis mailen :) Med vänlig hälsning,

Karolin
  • Annkarask
    Sindriel skrev 2018-01-01 10:00:51 följande:

Hej!

Jag går gärna med i Facebook gruppen. :) rocker_girl_90@hotmail.com

27 år, gravid med 3:e barnet beräknat 6-8 september. Beroende på vilken app jag tittar på ;)

Förlåt för sent svar men du ska ha en inbjudan på din mail nu om du inte redan fått det :) Med vänlig hälsning, karolin
  • Annkarask

Om det är någon mer som vi hänga med i FB gruppen så skriv er mailadress (viktigt att det är samma som ni kopplat till ert FB konto) ni kan skriva den i ett privat meddelande till mig genom att klicka på mitt namn. (Funkar enbart på hemsidan familjeliv.se och inte via appen tror jag) Om ni inte får det att funka så skriv er mailadress i tråden.

FB gruppen är helt hemlig så går inte att söka på. Bara vi i gruppen som kan se den. God ton hålls och allt stannar i gruppen.

Svar på tråden BF September 2018