Inlägg från: Atja |Visa alla inlägg
  • Atja

BF September 2018

Halloj! Alla september mammor! Jag har beräknad BF till 10 September.

Håller fortfarande på att ta in det stora beskedet.

Sambon är överlycklig och har redan börjat gnälla över vad jag äter osv.. Inte riktigt läge med mina hormoner just nu haha.

Börjar störtböla för allt. Och är så trött att jag funderar på att sova fram till våren. Kissar gör jag också mest hela tiden.

Detta år kommer bli grymt!!!!!

• Atja
    Papillon93 skrev 2018-01-04 11:18:06 följande:

GRATTIS! Haha, duktig sambo du har. Min har noll koll. Hehe...

Tack!:)) haha,Ja, men också irriterande... Vad har du för graviditetsymptom?
  • Atja
    Papillon93 skrev 2018-01-05 11:29:34 följande:

Hehe, förstår det. ;) Åh, jag har inte värst många. Sååå tråkigt! Haha. Men bröstvårtorna är större och lite svullna och brösten gör ont till och från. Lite mindre aptit o molvärk bara. Kissar lite oftare än vanligt. Jag vill bara att det ska smälla till en morgon, haha! Du då?

Ah samma som mig då, fast jag har väldigt ont i brösten. Kanske är lite svullen om magen,eller är det bara julmaten? Haha.. Nojjar över missfall och när man ska berätta för dom närmsta. Känns ju svinlänge att vänta till vecka 12! Hur tänker ni kring det?
  • Atja

Hello alla snart bebismammor!:D

Är inne här och läser ibland, så skönt att läsa om folk som går i samma tankar.

Jag har BF 9 September. Är i vecka 34.

Andra barnet för mig, 5 år sen sist jag var gravid så allt känns ändå "nytt" :)

Jag är 27 år gammal och bor 1,5 tim från närmsta BB och är dönervös att vi inte ska hinna till BB och att jag ska måsta föda i bilen!:$ Annars håller jag på att bona för fullt, är helt vilsen i bebissakerdjungeln, vill ju ha allt, och helst i ljusgrått :*)

Får hela tiden höra att jag har "sååå stor mage", blir alltid ledsen eftersom det låter så illa, som om det vore fel på mig eller bebisen.. Fast allting är precis i sin ordning. Men nu har jag lärt mig massa snärtiga motrepliker som får dom flesta att bli tysta. Om inte annat så känns de så mkt bättre att ha sagt nått tillbaka!8)

Jag har gjort en Instagram bara för graviditeten: MinaUnderbara

Hade varit så kul att få följas åt med graviditeten och bebisbilder på instagram,så den som har lust följ mig!!:)

Ha en fortsatt härlig sommar och Hoppas ni alla har tillgång till ett svalt ställe i denna värme!;*)

Svar på tråden BF September 2018