Kawi skrev 2018-03-21 09:49:48 följande:
Kopplat av och bort lite här med en vecka i fjällen, skönt att tänka på annat ett tag. Vad skönt att få lite professionell hjälp, och det låter ju som positiv info!
Vi har inte sökt någon hjälp ännu, så har egentligen ingen aning om vad som kan vara fel för oss. Sonen kom till på första försöket (första gången vi avsiktligt försökte pricka in ägglossning), så jag var ju helt säker på att det här skulle gå lätt som en plätt.
Vi har tid på fertilitetscentrum på fredag, så hoppas känna att vi tar något steg framåt efter det..
Ja vilken månad som helst skulle vara fantastiskt! Har räknat så länge nu på när ett barn skulle komma om jag blir gravid då eller då men har slutat med det nu.. :/
Så himla skönt att komma iväg lite och fokusera på annat! Jag har börjat försöka ta hand om mig själv lite. Börjat på bikram-yoga, valde det liiiite för att jag aldrig skulle klara det om jag vore gravid haha.
Idag äl+6 och jag har en stark känsla av att det inte blev ngt denna månaden heller. Eller så är det försvarsmekanism för vad skulle jag egentligen känna så tidigt? Låtsas lite att det ändå vore lite dumt att få barn i december så det är lika bra att det inte tog sig, men det är helt och hållet ett spel för gallerierna. Hade gjort vad som helst för att plussa denna månad, liksom alla månader...
Så spännande med fertilitetscentrum, skönt att komma vidare lite! Du måste skriva hur det gick sen!
Jag ska ta progesteronprov på fredag, är lite spänd på det.