• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Lanza2017
    hannaa2017 skrev 2017-12-14 09:36:03 följande:

Jag kommer precis från RUL och allt såg fint ut. Är överlycklig just nu! Så himla fint att få se den lille där inne. Fick se så mycket!

Vi väntar en liten flicka. :) är i vecka 19 och är beräknade 11 maj.

Lycka till alla ni som har RUL imorgon och nästa vecka! :)

Ha en fin dag!

Åh vad roligt grattis :))
  • FH24
    Taliya skrev 2017-12-14 02:02:56 följande:

Skönt att du mår bättre :)

Dottern min fyller 3 i mars.

Vad mysigt :D roligt att bli storasyster :D
  • FH24
    hannaa2017 skrev 2017-12-14 09:33:16 följande:

Vad roligt att du börjat känna rörelser nu! :) Vi har alla en härlig mysig tid framför oss med många buffar och sparkar ;) känns så kul att man aldrig är ensam längre. Man har en liten medpassagerare i magen hela tiden.

Jaa, verkligen! Längtar till det blir mer tydligt :D

Haha jaa, mysigt med den lilla medpassageraren ;D
  • FH24
    hannaa2017 skrev 2017-12-14 09:36:03 följande:

Jag kommer precis från RUL och allt såg fint ut. Är överlycklig just nu! Så himla fint att få se den lille där inne. Fick se så mycket!

Vi väntar en liten flicka. :) är i vecka 19 och är beräknade 11 maj.

Lycka till alla ni som har RUL imorgon och nästa vecka! :)

Ha en fin dag!

Ååh vad roligt att läsa! Så gott att allt såg fint ut! :D en magisk känsla att få se den lilla!

Ser fram emot RUL imorgon :D
  • Taliya

Jag känner bebis!!! Äntligen :) Å nu e jag säker, kanske gillade chokladmjölken jag drack tidigare under kvällen hehe

Gjorde en stor kopp hemmagjord varm choklad, tog en dusch och sen, när jag satt och lyssnade på makens pluggsnack, så plötsligt! Buffar! Inte bubbel eller fjärilar, utan riktiga små buffar =D

Jaa, överlycklig är jag och superexalterad inför morgondagens ultraljud! ???

Lycka till du med FH24!

• FH24
    Taliya skrev 2017-12-15 03:38:27 följande:

Jag känner bebis!!! Äntligen :) Å nu e jag säker, kanske gillade chokladmjölken jag drack tidigare under kvällen hehe

Gjorde en stor kopp hemmagjord varm choklad, tog en dusch och sen, när jag satt och lyssnade på makens pluggsnack, så plötsligt! Buffar! Inte bubbel eller fjärilar, utan riktiga små buffar =D

Lycka till du med FH24!

Underbart ju! Längtar också efter de riktiga buffarna! :D

Tack så mycket, Stort lycka till även till dig idag! :D
  • hannaa2017
    Taliya skrev 2017-12-15 03:38:27 följande:

Lycka till du med FH24!

Så mysigt! :D min bebis brukar buffa efter ett glas kallt vatten. Hehe.

Lycka till idag, uppdatera hur det gick :)
  • hannaa2017
    FH24 skrev 2017-12-14 21:25:58 följande:

Ååh vad roligt att läsa! Så gott att allt såg fint ut! :D en magisk känsla att få se den lilla!

Ser fram emot RUL imorgon :D

Lycka till idag! Uppdatera oss hur det gick :)
  • FH24

Hej på er!

Har nu varit på ultraljud, vilken fantastisk och magisk känsla! Väntar en liten prins :D

Han var lite envis i morse vid kl.8 och ville först inte visa barnmorskan allt hon behövde se. Så fick komma tillbaka vid 11.20, Haha :) allt såg bra ut, så skönt! :D

Har idag även känt av lite små buffar för första gången, kanske för att jag känt efter lite extra idag i och med RUL ;D

Fantastisk start på helgen! <3

• hannaa2017
    FH24 skrev 2017-12-15 12:14:08 följande:

Hej på er!

Har nu varit på ultraljud, vilken fantastisk och magisk känsla! Väntar en liten prins :D

Han var lite envis i morse vid kl.8 och ville först inte visa barnmorskan allt hon behövde se. Så fick komma tillbaka vid 11.20, Haha :) allt såg bra ut, så skönt! :D

Har idag även känt av lite små buffar för första gången, kanske för att jag känt efter lite extra idag i och med RUL ;D

Fantastisk start på helgen! <3

Så härligt!! :) stort grattis :D
Svar på tråden BF maj 2018