• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Lanza2017
    Iväntanpånr2 skrev 2017-12-13 18:07:04 följande:

Hej :) Också gravid med nr 2 och har en dotter som nyss fyllt 3 år. Lillebror som ligger i magen :) När har du bf =) ?

Hej!

vad skoj för er, är storasyster glad :))min dotter är helt överlycklig och pratar om bebis konstant :)) jag har inte vart på rul än men på det tidiga ultraljudet som gjordes så sa de 20 maj. själv då? :)
  • Taliya
    Lanza2017 skrev 2017-12-13 19:41:58 följande:

Hej!

vad skoj för er, är storasyster glad :))min dotter är helt överlycklig och pratar om bebis konstant :)) jag har inte vart på rul än men på det tidiga ultraljudet som gjordes så sa de 20 maj. själv då? :)

Jag fick också bf 20 maj när jag var på tidigt privat ul.

Enligt sista mensen var dej 25e annars. Får se vad hon säger på ul på fredag :)
  • Taliya
    FH24 skrev 2017-12-13 07:10:48 följande:

Haha, tänk vad en graviditet kan göra! Mådde också illa och var extra känslig mot vissa dofter från v.7/8 fram till v.13, därefter gick det över :) har i övrigt mått rätt bra (hittils).

Detta blir mitt första barn :) i vilken ålder är ditt andra barn? mysigt och roligt med ett syskon! :)

Skönt att du mår bättre :)

Dottern min fyller 3 i mars.
  • Taliya
    Lanza2017 skrev 2017-12-13 08:43:41 följande:

hehe förstår det :)) samma här är så otålig och vill bara känna något snart så att man vet att man är gravid på riktigt, när man väl känner bebis så är det en bekräftelse ju :)) Har en till dotter på 3 år hur gammalt är ditt?

Lycka till på rul så spännande :)))

Tack! Dottern min fyller 3 i mars :))
  • Taliya
    Iväntanpånr2 skrev 2017-12-13 18:07:04 följande:

Hej :) Också gravid med nr 2 och har en dotter som nyss fyllt 3 år. Lillebror som ligger i magen :) När har du bf =) ?

Grattis till lillprinsen! :))
  • hannaa2017
    FH24 skrev 2017-12-12 12:54:59 följande:

Kan också tro att jag känner av bebisen lite ibland, nästan som att det bubblar i magen emellan åt :) så svårt första gången att veta vad som är vad dock, haha! :)

Vad roligt att du börjat känna rörelser nu! :) Vi har alla en härlig mysig tid framför oss med många buffar och sparkar ;) känns så kul att man aldrig är ensam längre. Man har en liten medpassagerare i magen hela tiden.
  • hannaa2017

Jag kommer precis från RUL och allt såg fint ut. Är överlycklig just nu! Så himla fint att få se den lille där inne. Fick se så mycket!

Vi väntar en liten flicka. :) är i vecka 19 och är beräknade 11 maj.

Lycka till alla ni som har RUL imorgon och nästa vecka! :)

Ha en fin dag!

• pandoraDiem
    hannaa2017 skrev 2017-12-14 09:33:16 följande:

Vad roligt att du börjat känna rörelser nu! :) Vi har alla en härlig mysig tid framför oss med många buffar och sparkar ;) känns så kul att man aldrig är ensam längre. Man har en liten medpassagerare i magen hela tiden.

Ja visst är det mysigt :) detta blir mitt andra barn, trodde det skulle kännas mer verkligt denna gång men det är fortfarande så fantastiskt overkligt att det ligger en liten miniperson där inne :) är så oerhört tacksam att jag går vara med om detta ännu en gång.
  • pandoraDiem
    hannaa2017 skrev 2017-12-14 09:36:03 följande:

Jag kommer precis från RUL och allt såg fint ut. Är överlycklig just nu! Så himla fint att få se den lille där inne. Fick se så mycket!

Vi väntar en liten flicka. :) är i vecka 19 och är beräknade 11 maj.

Lycka till alla ni som har RUL imorgon och nästa vecka! :)

Ha en fin dag!

Grattis! Underbart :)
  • Lanza2017
    Taliya skrev 2017-12-14 02:00:08 följande:

Jag fick också bf 20 maj när jag var på tidigt privat ul.

Enligt sista mensen var dej 25e annars. Får se vad hon säger på ul på fredag :)

vad kul har ju kanske samma bf då :)) spännande att du har rul imon då :) jag fick enligt senaste mens och tidigt ultraljud den 20 maj men man vet aldrig ;))
Svar på tråden BF maj 2018