• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Krusbärskompott
    Vargen070918 skrev 2018-02-22 20:28:23 följande:

Finns det fler än jag som börjar få dåligt tålamod?

Såååå rastlös men ändå för låg energi för att ta mig för saker. Pust.

7 dagar till BF.

9 dagar till BF här. Försäker mentalt ta höjd för att det kan bli tre veckor... Och samtidigt inte slita ut mig utan vara utvilad för det kan börja när som helst.

Men ändå så nära nu!!! Längtar!
  • Vargen070918

Efter veckor med förvärkar och en riktigt luring som varade i 12 h i helgen som va, vågar jag nästan inte tro att det kommer starta någon gång. Logiskt vet jag ju dock att bebis ska ut någon gång

Hoppas just nu igen efter mensvärk sen i går em. Men men samtidigt säger tanken att ?nej det är bara förberedelser?.

Att bara vänta är så jobbigt

• KarinIngrid

Ny kontroll idag.

Äntligen redo för igångsättning !!

Öppen 3-4cm o mjuk tapp.

Men. Då har de fullt på förlossningen !!!!

så blev hemskickad iallafall. Men ska tillbaka imorgon bitti.

Hoppas det inte drar igång spontant nu i natt bara när man vet att de har fullt!!!

• Vargen070918
    KarinIngrid skrev 2018-02-23 14:15:27 följande:

Ny kontroll idag.

Öppen 3-4cm o mjuk tapp.

Hoppas det inte drar igång spontant nu i natt bara när man vet att de har fullt!!!

Vilken lycka!!

Så härligt, stort lycka till nu
  • Sofiamy

Ny kontroll idag.

Öppen 3-4cm o mjuk tapp.

Tänk på att det är stor omsättning på förlossningen så bars för att det är fullt på fm så kan det vara flera lediga platser bara ett par timar senare. Försök att inte oroa sig för det! Stort lycka till!!
  • KarinIngrid
    Sofiamy skrev 2018-02-23 16:36:48 följande:

Tänk på att det är stor omsättning på förlossningen så bars för att det är fullt på fm så kan det vara flera lediga platser bara ett par timar senare. Försök att inte oroa sig för det! Stort lycka till!!

Tack så mycket! Hoppas du har rätt!
  • Johlit

Ny kontroll idag.

Öppen 3-4cm o mjuk tapp.

Åh så spännande - lycka till! :)
  • efterfest

Idag kom vår lille son till världen, kejsarsnitt. Allt har gått bra, och han är helt perfekt! Jag är uppe på benen och känner mig ganska bra nu efter op :)

• KarinIngrid
    efterfest skrev 2018-02-26 16:19:56 följande:

Idag kom vår lille son till världen, kejsarsnitt. Allt har gått bra, och han är helt perfekt! Jag är uppe på benen och känner mig ganska bra nu efter op :)

Stort grattis!!!
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?