Jobbar som Ambulanssjuksköterska, fråga vad ni vill!
Som rubriken lyder.
Jag har lång erfarenhet som ambualnssjuksköterska.
Fråga vad ni vill!
Icke relevanta frågor som inte rör yrket kommer jag inte att besvara, för trevlighetens skull
Som rubriken lyder.
Jag har lång erfarenhet som ambualnssjuksköterska.
Fråga vad ni vill!
Icke relevanta frågor som inte rör yrket kommer jag inte att besvara, för trevlighetens skull
Vad är den värsta respektive bästa händelsen du fått åka ut på?
Råkar ni ofta ut med påverkade människor! Som är aggressiva? Med tanke på hur mycket knark, som läkarna skriver ut idag?
Råkar ni ofta ut med påverkade människor! Som är aggressiva? Med tanke på hur mycket knark, som läkarna skriver ut idag?
Hur ofta är det någon som fått något i halsen och inte kan andas? Det är min värsta skräck så vore bra att höra hur vanligt det är? I de fall du åkt på sånt, hur har det gått? :/
Hur ofta är det någon som fått något i halsen och inte kan andas? Det är min värsta skräck så vore bra att höra hur vanligt det är? I de fall du åkt på sånt, hur har det gått? :/
Jag finns här!
Hur ofta händer det att patienten redan är avliden när ni anlänt?
Hur ofta händer det att patienten avlider innan ni nått sjukhuset, eller medan ni håller på med patienten?
Hur ofta händer det att patienten redan är avliden när ni anlänt?
Hur ofta händer det att patienten avlider innan ni nått sjukhuset, eller medan ni håller på med patienten?
Hur lång är genomsnittstiden, samt den längsta tiden, från det att alarmet når SOS-centralen tills att ni anländer till patienten?