För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Skrev precis ett inlägg som inte verka komma med...
Tar om det kort, fall i fall det andra kommer :)
Är på bim + 3 idag och testade i eftermmiddags med clearblue digital, det visade inte gravid. Ska man ge upp hoppet? Ja menar dem ska ju vara väldigt pålitliga
Förstår till viss del känslan.. jag är också super gråtig idag.. förväntar mig fröken röd snart.. men vill ialllafall skicka lite pepp! Hoppas det känns bättre imorgon & att du plussar!!
Grus grus, känner verkligen med dig! Jag har försökt bearbeta och acceptera i fyra år att det inte blir fler barn än ett. Min femåring är fantastisk och jag är såklart tacksam över henne men the heart wants what the heart wants. Kan inte släppa tanken på en till och nu har mannen gett med sig och kan tänka en till. Nu har vi precis börjat försöka men tror inte vi kommer kämpa ifall det inte går relativt lätt. Kram på dig och hoppas du får plus ändå. <3
Du kan ju haft äl senare och därmed bim senare? Eller så har du inte tillräckligt med hormon än för att testet skulle ge utslag, även om cb mäter vid låga nivåer... Själv testade jag inte positivt förrän v 7 min förra graviditet! Hade testat vid v 4-5 men det var negativt, så jag gav upp hoppet. Men sen gjorde jag test för "skoj skull" några veckor senare och då var det positivt :)
Tack för era fina ord. Jag höll mig lite härifrån efter att jag skrev inlägget. Orkade inte riktigt att vara glad för andra. Men nu bestämde jag mig för att ändå hänga kvar till bim och glädjas med andra. Och någonstans ändå hoppas att det inte är kört.
Började ju blöda i förrgår efter mina svaga test. Men nu har de börjat avta redan. Känns som lite kort tid att ha tidigt missfall? Min vanliga mens är väldigt riklig och i 5 dagar. Nu har jag blödigt i 2 dagar varav 1 dag med mkt bara. E de normalt?
Känner ingenting här tyvärr, BIM -5.
Fick dock en kommentar om att jag var varm igår, så tog tempen runt 16, hade 37.8 (örontemp). Normaltemp utan feber är 37.0. Men mår i övrigt bra, så ah, svårt att veta. Min temp i natural cycles har varit oregelbunden.
Började ju blöda i förrgår efter mina svaga test. Men nu har de börjat avta redan. Känns som lite kort tid att ha tidigt missfall? Min vanliga mens är väldigt riklig och i 5 dagar. Nu har jag blödigt i 2 dagar varav 1 dag med mkt bara. E de normalt?
Bim -5 här med enligt FF. Men tror inte det blev nåt, tempen har börjat dala och tappen sitter lågt och känns som vid mens:/
har tagit de ganska lugnt ett tag men idag blev jag ledsen fastän jag vet att de finns många som aldrig ens får ett barn. Känner mej dum och girig men vill så gärna få ett syskon....
Testa igen och se om det minskar eller ökar. Det måste inte vara missfall! Vid mina missfall har jag blödit väldigt mycket. Trots att det ena var vid bim.
Måste detta vara sista försöket verkligen?