• Sara2017

För oss med bim JULI 2017

Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!

• Svar på tråden För oss med bim JULI 2017
  • regndroppe
    DellaM skrev 2017-07-06 22:07:12 följande:

Skrev precis ett inlägg som inte verka komma med...

Tar om det kort, fall i fall det andra kommer :)

Är på bim + 3 idag och testade i eftermmiddags med clearblue digital, det visade inte gravid. Ska man ge upp hoppet? Ja menar dem ska ju vara väldigt pålitliga

Du kan ju haft äl senare och därmed bim senare? Eller så har du inte tillräckligt med hormon än för att testet skulle ge utslag, även om cb mäter vid låga nivåer... Själv testade jag inte positivt förrän v 7 min förra graviditet! Hade testat vid v 4-5 men det var negativt, så jag gav upp hoppet. Men sen gjorde jag test för "skoj skull" några veckor senare och då var det positivt :)
  • Grus grus
    Anjav8 skrev 2017-07-05 23:07:13 följande:

Förstår till viss del känslan.. jag är också super gråtig idag.. förväntar mig fröken röd snart.. men vill ialllafall skicka lite pepp! Hoppas det känns bättre imorgon & att du plussar!!

Sommaren12 skrev 2017-07-05 23:16:48 följande:

Grus grus, känner verkligen med dig! Jag har försökt bearbeta och acceptera i fyra år att det inte blir fler barn än ett. Min femåring är fantastisk och jag är såklart tacksam över henne men the heart wants what the heart wants. Kan inte släppa tanken på en till och nu har mannen gett med sig och kan tänka en till. Nu har vi precis börjat försöka men tror inte vi kommer kämpa ifall det inte går relativt lätt. Kram på dig och hoppas du får plus ändå. <3

Tack för era fina ord. Jag höll mig lite härifrån efter att jag skrev inlägget. Orkade inte riktigt att vara glad för andra. Men nu bestämde jag mig för att ändå hänga kvar till bim och glädjas med andra. Och någonstans ändå hoppas att det inte är kört.
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • mjaomjao
    regndroppe skrev 2017-07-06 22:23:09 följande:

Du kan ju haft äl senare och därmed bim senare? Eller så har du inte tillräckligt med hormon än för att testet skulle ge utslag, även om cb mäter vid låga nivåer... Själv testade jag inte positivt förrän v 7 min förra graviditet! Hade testat vid v 4-5 men det var negativt, så jag gav upp hoppet. Men sen gjorde jag test för "skoj skull" några veckor senare och då var det positivt :)

Tyder inte detta på att du inte behöver oroa dig för egen del?
  • mjaomjao
    Grus grus skrev 2017-07-07 02:54:48 följande:

Tack för era fina ord. Jag höll mig lite härifrån efter att jag skrev inlägget. Orkade inte riktigt att vara glad för andra. Men nu bestämde jag mig för att ändå hänga kvar till bim och glädjas med andra. Och någonstans ändå hoppas att det inte är kört.

Måste detta vara sista försöket verkligen?
  • MollyBuz

Började ju blöda i förrgår efter mina svaga test. Men nu har de börjat avta redan. Känns som lite kort tid att ha tidigt missfall? Min vanliga mens är väldigt riklig och i 5 dagar. Nu har jag blödigt i 2 dagar varav 1 dag med mkt bara. E de normalt?

• MistyM

Känner ingenting här tyvärr, BIM -5. 

Fick dock en kommentar om att jag var varm igår, så tog tempen runt 16, hade 37.8 (örontemp). Normaltemp utan feber är 37.0. Men mår i övrigt bra, så ah, svårt att veta. Min temp i natural cycles har varit oregelbunden. 

• typ89
    MollyBuz skrev 2017-07-07 15:48:06 följande:

Började ju blöda i förrgår efter mina svaga test. Men nu har de börjat avta redan. Känns som lite kort tid att ha tidigt missfall? Min vanliga mens är väldigt riklig och i 5 dagar. Nu har jag blödigt i 2 dagar varav 1 dag med mkt bara. E de normalt?

Testa igen och se om det minskar eller ökar. Det måste inte vara missfall! Vid mina missfall har jag blödit väldigt mycket. Trots att det ena var vid bim.
  • typ89

Bim -5 här med enligt FF. Men tror inte det blev nåt, tempen har börjat dala och tappen sitter lågt och känns som vid mens:/

har tagit de ganska lugnt ett tag men idag blev jag ledsen fastän jag vet att de finns många som aldrig ens får ett barn. Känner mej dum och girig men vill så gärna få ett syskon....

• MollyBuz
    typ89 skrev 2017-07-07 19:44:06 följande:

Testa igen och se om det minskar eller ökar. Det måste inte vara missfall! Vid mina missfall har jag blödit väldigt mycket. Trots att det ena var vid bim.

Trodde att mina test på gravidkollen skulle komma idah men ikke Så får vänta till måndag å hoppas de kommer då o testa. Tror dock på missfall, kom ut hinnor typ.
  • Grus grus
    mjaomjao skrev 2017-07-07 06:12:51 följande:

Måste detta vara sista försöket verkligen?

Ja tyvärr är det så. Maken som sätter ner foten. Och det är så himla typiskt att just denna månaden hade vi bara sex en enda gång. Men hoppet är ju det sista som överger en, så vi får se.
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
Svar på tråden För oss med bim JULI 2017