• Sara2017

För oss med bim JULI 2017

Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!

• Svar på tråden För oss med bim JULI 2017
  • HoppasPåEnTill
    Isvattenis skrev 2017-07-04 12:24:30 följande:

Känner väl ingen ditt namn från föregående trådar.

Jag fick mitt efterlängtade plus igår så nu håller jag tummarna för dig. :)

ÅH!! Grattis! Underbart!
  • ostbågen

Hej alla! {#emotions_dlg.flower}

Hoppar in här BIM 15/7 x antal försök med första barnet tidigt MF i februari. 

Har en fundering till er här i tråden då jag sett att många har mycket kunskaper ang. ÄL-test.

Har tagit några enstaka ÄL-test i tidigare cykler men aldrig fått något positivt,
    nu har jag dock fått positivt ÄL-test 3 dagar i rad (måndag, tisdag och idag)
    kan det stämma? Eller har jag fått tag på luriga tester? 

• Krullet89

Detta e taget nu. Kunde inte hålla mig mer än 4h. Ja e ta mig fan gravid ...... veckoindikatorn ska hab ta imon bitti.

• Anjav8
    Krullet89 skrev 2017-07-05 15:31:43 följande:

Detta e taget nu. Kunde inte hålla mig mer än 4h. Ja e ta mig fan gravid ...... veckoindikatorn ska hab ta imon bitti.

Stort grattis! Vilket försök? :)
  • Krullet89

2 aktiva försöket. Första barnet. Ska ta en veckonibdikator imon måste se "gravid" haha för o va säker.

• MollyBuz
    Krullet89 skrev 2017-07-05 15:47:30 följande:

2 aktiva försöket. Första barnet. Ska ta en veckonibdikator imon måste se "gravid" haha för o va säker.

Grattis
  • oONinniOo
    Krullet89 skrev 2017-07-05 15:31:43 följande:

Grattis!
    Försöker med syskon sen januari -17
  • Kakan53
    Krullet89 skrev 2017-07-05 11:01:06 följande:

tjejer... e detta positivt?!!!! Skakar som ett asplöv

Jag ser också ett sträck
Svar på tråden För oss med bim JULI 2017