För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Känner mig så nere och deppig ikväll. Jag VET att det vore otroligt om jag blev gravid denna månaden, då vi bara haft sex en enda gång och jag tror att det var för tidigt. Men ändå när pms:en slog till idag, blev jag jätteledsen. Jag får ofta pms en vecka innan mens. Jag hade ändå hoppats så... och vi har sagt att skulle det inte ta sig denna månaden, ska vi lägga ner det och vara tacksamma för vår fina dotter och min stora flicka jag har sen tidigare. Men jag hoppades så.
Känner mig så nere och deppig ikväll. Jag VET att det vore otroligt om jag blev gravid denna månaden, då vi bara haft sex en enda gång och jag tror att det var för tidigt. Men ändå när pms:en slog till idag, blev jag jätteledsen. Jag får ofta pms en vecka innan mens. Jag hade ändå hoppats så... och vi har sagt att skulle det inte ta sig denna månaden, ska vi lägga ner det och vara tacksamma för vår fina dotter och min stora flicka jag har sen tidigare. Men jag hoppades så.
Grus grus, känner verkligen med dig! Jag har försökt bearbeta och acceptera i fyra år att det inte blir fler barn än ett. Min femåring är fantastisk och jag är såklart tacksam över henne men the heart wants what the heart wants. Kan inte släppa tanken på en till och nu har mannen gett med sig och kan tänka en till. Nu har vi precis börjat försöka men tror inte vi kommer kämpa ifall det inte går relativt lätt. Kram på dig och hoppas du får plus ändå. <3
Go Morron tjejer. Allt är bekräftat. Känns underbart detta. Ni andra ni får inte ge upp!! Hoppas att ni alla plussar snart. Följer er gärna lite till i tråden för o se hur det går för er. Önskar er alla lycka till !!
[quote=77815895][quote-nick]Krullet89 skrev 2017-07-06 06:33:16 följande:[/quote-nick][/quote]
Grattis!!! Va härligt!
Idag kom mensen, vilket känns så trist.. ska låta mig vara lite nere till 12:00 och sedan ska jag ta en vinlunch i solen och hålla tummarna att det blir ett plus nästa månad..
[quote=77815895][quote-nick]Krullet89 skrev 2017-07-06 06:33:16 följande:[/quote-nick][/quote]
Woho grattis!!!! Vilket försök?
Jaha, där kom mensen, precis i tid som vanligt...