För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Shit!! :O
Asså. Koko Koko, slösade pengar på ett gravtest idag. Inte smart. Negativt. Har ni några tips för o hålla sig till BIM?
Shit!! :O
Stort grattis till alla som plussat <3
Skulle fått mens igår, inte kommit än... Fick ingen mens alls förra månaden. Är nu rädd att något är fel på mig :( Testade negativt igår, ska testa igen nästa vecka.
Ja stort grattis till alla!!
Jag har haft nån skum känsla sen ÄL i söndags, dova smärtor typ, gör inte ont skulle jag inte påstå men mer molande kanske, i den nedre regionen. Några ggr har jag känt hugg på sidan ocskå, långt ner alltså och inte så så man kan känna från tarmarna ibland, Känner det till och från och det håller i sig ett tag. Man kan ju knappast känna symptom redan nu, men förstår inte varför det känns såhär när det aldrig gjort det annars. Jag tänker inte ens mkt på om jag nu skulle vara gravid utan har så mkt annat att tänka på och mkt på jobb osv, så tror inte det är psykiskt i så fall.
Nån i liknande sist med mystiskt molande då och då? :)
Ja stort grattis till alla!!
Jag har haft nån skum känsla sen ÄL i söndags, dova smärtor typ, gör inte ont skulle jag inte påstå men mer molande kanske, i den nedre regionen. Några ggr har jag känt hugg på sidan ocskå, långt ner alltså och inte så så man kan känna från tarmarna ibland, Känner det till och från och det håller i sig ett tag. Man kan ju knappast känna symptom redan nu, men förstår inte varför det känns såhär när det aldrig gjort det annars. Jag tänker inte ens mkt på om jag nu skulle vara gravid utan har så mkt annat att tänka på och mkt på jobb osv, så tror inte det är psykiskt i så fall.
Nån i liknande sist med mystiskt molande då och då? :)
Hallå! Hoppar in här :) bim 9-12 och hoppas så mycket på plus! Har en tvååring som blev till på tredje försöket och nu har vi försökt sporadiskt i ett halvår ungefär. Lycka till ni som försöker och grattis till er som har plussat! :)
Krullet & kakan, grattis!!
Själv väntar jag bara in dagarna..
Finns det något grav-test att köpa i affär som ger utslag en tid innan bim? Tänker väl att jag är -4 bim (men osäker pga oregelbunden mens sedan förra grav).
Känner mig lite tung i magen och fantomsparkarna är tillbaka i magen. Haha åååh. Jag kunde känna sparkar i magen flera veckor efter förlossningen haha :p
Asså. Koko Koko, slösade pengar på ett gravtest idag. Inte smart. Negativt. Har ni några tips för o hålla sig till BIM?
Skrev precis ett inlägg som inte verka komma med...
Tar om det kort, fall i fall det andra kommer :)
Är på bim + 3 idag och testade i eftermmiddags med clearblue digital, det visade inte gravid. Ska man ge upp hoppet? Ja menar dem ska ju vara väldigt pålitliga