• heymary

För oss med bim JULI 2017

Fick väldigt mycket flytningar igår som var trådiga. Idag var de också trådiga men med lite klumpar också. Känts vattnigt och halt på pappret. Nu har det inte varit nåt på några timmar o då blir jag orolig. Borde jag haft sex igår eller är det stor chans om man har sex idag och i helgen?

• heymary

Ok never mind, gick på toaletten och då var det återigen såna där trådiga äggviteflytningar så jag antar att jag är fertil nu? Men en jättedum fråga... när flytningar kommer ut på pappret osv känns det som om de inte är kvar där inne för att lättare kunna transportera spermierna? Eller är de där hela tiden nu? Jag vet, korkad fråga :)

Min kille kommer hem ikväll och då tänkte vi mysa, hoppas SÅ att få till det med ägglossningen. Mvh tjejen med typ noll koll :)

• heymary
    Hansson88 skrev 2017-06-29 20:20:57 följande:

Mys på ikväll och imorgon. Är din tapp mjuk och öppen?

Oj, ingen aning! Känner inget? Vet inte hur man känner det direkt heller. Kommer man ens in så långt?
  • heymary
    Carro887 skrev 2017-07-02 09:34:16 följande:

Heej! Lite uppdatering, äl+ 6

Känner lite stickningar runt tjejmagen men kan likaväl vara tarmarna.

Inbillar mig att brösten är lite större..

Alltså inget särskilt, å andra sidan är det väll förtidigt att egentligen känna något?

Ska vi göra en lista på vilka som väntar bim när? Om ni skriver era datum så fixar jag :)

Dina symptom är intressanta! :)

Bim 17 juli här
  • heymary

Ja stort grattis till alla!!

Jag har haft nån skum känsla sen ÄL i söndags, dova smärtor typ, gör inte ont skulle jag inte påstå men mer molande kanske, i den nedre regionen. Några ggr har jag känt hugg på sidan ocskå, långt ner alltså och inte så så man kan känna från tarmarna ibland, Känner det till och från och det håller i sig ett tag. Man kan ju knappast känna symptom redan nu, men förstår inte varför det känns såhär när det aldrig gjort det annars. Jag tänker inte ens mkt på om jag nu skulle vara gravid utan har så mkt annat att tänka på och mkt på jobb osv, så tror inte det är psykiskt i så fall.

Nån i liknande sist med mystiskt molande då och då? :)

• heymary

Är på ÄL+6 / bim-9 och känner inte ett smack ;( och så läser man om andra som har känt allt möjligt hur tidigt som helst. Depp

Svar på tråden För oss med bim JULI 2017