För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Bim-5 pytteblödningar när jag var på toaletten, och skulle torka mig
Känns som det är mensen som är på ingång
BIM -1 idag. Första månaden jag och fästmannen försöker skaffa barn.
Känns som jag har alla möjliga sympton. Kanske för att jag så gärna vill vara gravid.
Ska testa imorgon med CBs digitala och då hoppas vi på positivt resultat. Att jag lyckats hålla mig från att testa tidigare är ett under!!
Så nu är det 5 dagar till bim, och i vanlig ordning så har brösten börjat ömma lite. Alltid 5 dagar innan mens.. Så eftersom det är samma sak som alla tidigare cykler räknar jag med att tant röd kommer punktligt även denna månad.. Åh tänk om man för en gångs skull kunde få lite symtom att analysera? Men inte ett endaste.. Nåja, ska i alla fall ta ett test på fredag för säkerhetsskull, så jag vet om man kan ta ett glas vin till helgen eller inte..
Hej! Jag hoppar in här!
Jag är idag på BIM +5
Min mens är sedan en tid tillbaka ganska oregelbunden men det brukar handla om 2-3 dagar max!!
Jag tog ett test igår med morgonurin på BIM +4 tycker mig se ett svagt streck men kan det vara spökstreck? Någon annan som ser? Min sambo ser ingenting så jag börjar tro att jag är sinnesförvirrad! Haha..
Hej! Jag hoppar in här!
Jag är idag på BIM +5
Min mens är sedan en tid tillbaka ganska oregelbunden men det brukar handla om 2-3 dagar max!!
Jag tog ett test igår med morgonurin på BIM +4 tycker mig se ett svagt streck men kan det vara spökstreck? Någon annan som ser? Min sambo ser ingenting så jag börjar tro att jag är sinnesförvirrad! Haha..
Åh det glömde jag säga. Sprang till apoteket och tog ett digitalt men isåfall med .5 h gammalt urin, vågar(vill) inte lita på det!!!
Åh hoppas hoppas!!
Åh det glömde jag säga. Sprang till apoteket och tog ett digitalt men isåfall med 1.5 h gammalt urin, vågar(vill) inte lita på det!!!
Åh hoppas hoppas!!
Hej! Jag hoppar in här!
Jag är idag på BIM +5
Hej! Jag hoppar in här!
Jag är idag på BIM +5
Hej! Jag hoppar in här!
Jag är idag på BIM +5